שירות לקוי ואין ספור תקלות במהלך סופשבוע |
נושא התלונה: |
יום חמישי 21 יוני 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
ים המלח |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
הגעתי לסוף שבוע משפחתי במלון לאחר אינספור בקשות שינתן לי חדר משופץ לאחר המלצות של חברה שלי לא לקחת חדר באגף הישן.. נאמר לי שכל החדרים במלון עברו שיפוץ. כאשר הגעתי למלון, התבשר לי כי ניתן לי חדר באגף הישן וכי אם ברצוני לשדרג עלי להוסיף עוד 200 ש"ח ללילה. זו היתה רק ההתחלה. כמובן שהחדר היה מטונף כאשר קיבלנו אותו, שירותים מכוסים בשתן ובשערות ששכחו לנקות אותם, שטיח מזוהם, קשקושים של צבעים על השידות ואווירה די דוחה למלון חמישה כוכבים.
כבר לאחר שעתיים הרגשנו שהאויר בחדר דחוס מאוד, הגענו לקבלה ונאמר לנו שישלחו לנו טכנאי מיזוג. כאשר הלה הגיעה, הוא אמר לנו שצריך להפעיל עוד מנועים או משהו כזה מכיוון שהמיזוג לא מורגש כלל אצלנו בחדר. הערב כבר הגיע ובאמת בשבעות הלילה הקירור עבר מצויין. יום למחרת שוב אותה בעיה, הגעתי למצב שהייתי שרוייה במצב של בחילות כל עוד הייתי בחדר מכיוון שהקירור לא עבד כלל בשעות היום וכל פעם שפנינו לקבלה נאמר לנו שישלחו לנו שוב טנאי שלא הגיע כלל כל הסוף שבוע. לכן נאלצנו להיות בלובי רוב הסוף שבוע מכיוון שהחדר היה כמו סאונה והמזגן הוציא רק אוורור. לאחר מכן הגיע שעת ארוחת הערב ביום שישי. הגענו בשעה 20:30 לאחר התפילה בבית הכנסת ונאלצנו לעמוד כ-45 דקות בכניסה לחדר האוכל עד שנכנסנו עם ילד קטן רעב וצורח. לאחר מכן שנכנסנו הפס היה כמעט ריק, לא היה חומוס, היו רק לחמניות יבשות ולא היה חלות לקידוש, קערות של סלטים ריקות, רוב הבן מארי היו כמעט ריקים ובקושי היה מה לאכול. בנוסף, כאשר הזמנו השקמה ליום שבת בבוקר בשעה שבע וחצי לא היינו מופתעים שאף אחד לא צלצל להעיר אותנו. כמו כן באופן קבע המנקה של החדר השאיר לנו את הפח בחדר מלא בחיתולים ובזבל ולא רוקן אותו. לסיכום חוויה מלבבת המתאימה למלון -5 כוכבים ולא חמישה כוכבים. ממש ביזיון שמלון עם שם כזה של רשת פטאל מספק חווית אירוח מזעזעת כזאת.
|
בזבוז כספי |
סוג הנזק : |
פיצוי הולם |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|