פרטי התלונה

תלונות מרידיאן ים המלח

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס פוגעני ומזלזל בי ובמשפחתי במלון מרידיאן ים המלח נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏08 ‏אוגוסט ‏2013 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 11/8 הגעתי לנופש לסוף שבוע לבית מלון מרידיאן ים המלח.
עם קבלת החדרים שניים במספר היה ריח מאוד מוזר באחד החדרים ולתדהמתי מצאתי קופסת ענבים רקובה מעל למקרר ונוכחתי לדעת שלא ניקו את החדר כפי שצריך.
ביום השני לנופש (יום שישי) עליתי לחדר בסביבות השעה 14:00 ונדהמתי לראות שעדיין לא סדרו את החדרים לאחר שהתקשרתי לשירות לקוחות אמרו לי שמייד ישלחו מנקים.
בשעה 15:30 אני עולה עם כל המשפחה ואז מתברר שעדיין לא ניקו את החדרים מתקשר שוב לשירות לקוחות והטענה הייתה שיש להם לחץ בעבודה ומייד ישלחו. בסביבות השעה 16:15 לאחר שלא שלחו שוב התקשרתי לשירות לקוחות ושוב טענו שישלחו מייד מנקים. לאחר כעשר דקות שלחו מנקה ללא עגלה עם שני מרסיסים, בינתיים כינסתי את כל המשפחה באחת המרפסות בתקווה שהוא ינקה את החדרים לאחר כשעה בערך בחום הלוהט על המרפסת אני נכנס לאחד החדרים ומתברר שהמנקה עזב ללא הודעה לאחר שניקה חדר אחד מבין השניים ניקוי חלקי בלבד ומאוד לא יסודי.
בשלב הזה ביקשתי לדבר עם האחראית לתלונות הציבור במלון בכדי להתלונן והתשובה הייתה שהיא לא נמצאת בסוף השבוע ואפשר לדבר עם מנהל בשם דניאל.
לאחר שחיכיתי קרוב לשעתיים לאחר הבטחות שדניאל יחזור אלי הצלחתי לתפוס אותו ולספר את הבעיות שנתקלתי בהם מאז שהגעתי למלון, ואמרתי לו שמכוון שלא ניקו את החדר אני מתעכב לארוחת הערב ולמעשה מפספס את ההטבה שהכריזו עליה בבית מלון עם הגעתנו שמי שיורד לארוחת הערב במושב הראשון יזכה לארוחת צהריים במזנון הבריכה ביום שבת אמרתי לדניאל שברגע זה אתם שללתם ממני את הזכות ליהנות מההטבה!!! תשובתו הייתה חד משמעית שאני צודק בכל מה שאמרתי שהוא יטפל בעניין ושמגיע לי פיצוי שהוא לא רוצה להגיד בזמן השיחה אלא צריך לחשוב ולחזור אלי.
דניאל לא חזר אלי ולא טיפלו בחדרים ולמעשה גם לא ניקו אותם מה שהפך את הנופש שלי לסיוט וגיהינום ומלא תסכול מחוסר ההתחשבות והאכפתיות בנו.
פעם ראשונה בחיים שלי חש חוסר אונים מהתנהלות פוגענית שכזו.
מה שנותר לי לסבול בשקט עד יום ראשון ולבקש לדבר עם האחראית על תלונות הציבור, בפגישה סיפרתי על כל היחס הפוגעני והמזלזל במשפחתי לאורך כל הנופש, היא מצידה סיפרה שאני צודק ושהיה להם לחץ באותו סוף שבוע בגלל החג ולאחר שהייתי עם מזוודות ארוזות הציעה הצעה עוד יותר מזלזלת תישארו לארוחת צהריים היא אמרה אנחנו כבר היינו עם הפנים החוצה ואמרתי לה שאם זאת ההצעה למה לא אמרתם מראש ולמה לא תיקנתם את היחס המשפיל שקיבלנו עד עכשיו.
כולי תקווה שהתלונה שלי תיפול על אוזניים קשובות. ולקבל אני ומשפחתי פיצוי שיפצה על העוול והזלזול שחווינו
ועוגמת נפש סוג הנזק :

מרידיאן ים המלח שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי, מנהלת קשרי אורחים של הנהלת הרשת שם ותפקיד:
אני מודה לך על פנייתך לרשת מלונות פתאל תגובה:
מכתב מהנהלת המלון נשלח לכתובת מגוריך פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה