פרטי התלונה

תלונות גולדן טוליפ ים המלח

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תגובה לא מספקת ואפלו חוצפנית מצד מנהלת תלונות של המלון נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
נפשנו אני ובעלי ועוד כמה מחברי במלון גולדן טוליפ בים המלח , האוכל היה על הפנים וכתוצאה מכך לא אכלנו כלום , בערב שבת אכלתי רק דג ,אשר גרם לי לקילקול קיבה רציני שכתוצאה מכך סבלתי כל השבת ואפלו הזמנתי רופאים לחדרי אשר קבעו שמדובר בקילקול קיבה , הציין גם כי גם בעלי סבל אף הוא מקילקול קיבה ,ואף 2 חברים שלנו לא יצאו מחדרם כל השבת כתוצאה מכך (גם הם סבלו נורא) , ולפיכך כתבתי מכתב למנהלת התלונות גליה רינג אשר שלחה לי פיצוי של יום כף אשר אותו הצטרך לממש על חשבון העבודה שלי ומציאת ביבי סיטר כי הנופש לא חל בימי חג , הפיצוי לא מתאים לי מפני שסבלתי כל הסוף שבוע בבית המלון וכתוצאה מכך אני רוצה פיצוי הולם ומכובד ובנוסף לכך אחרי שדיברתי טלפונית עם גליה על הפיצוי הלא הולם שנתנה לי הוסיפה ואמרה" יש לך עוד משהו להוסיף שלא אמרת"
בעיה רפואית סוג הנזק :

גולדן טוליפ ים המלח שירות לקוחות

, תגובה:
גליה רינג, מנהלת פניות שם ותפקיד:
גב' ישראלי שלום רב,

פנייתך הועברה לטיפולי כמנהלת פניות אורחים רשתית על ידי הנהלת הרשת. כאמור בשיחתנו הטלפונית, צר לי אם תשובתי אכזבה אותך. הרשי לי להבטיחך כי כל תגובה שלי לאורחי הרשת נכתבת לאחר בירור מעמיק של הטענות המועלות מול המלון, זאת בשל החשיבות היתרה שאנו מייחסים להערות מצד אורחינו והרצון ללמוד ולשפר כתוצאה מהן.

במידה ונימת המכתב או תוכנו פגעו ברגשותייך באופן כלשהו, אנא קבלי את התנצלותי הכנה.
זו כמובן לא הייתה כוונתי. כאמור במכתבי הקודם, ההתייחסות לפניות אורחים והערותיהם היא רצינית ביותר, והדברים נבדקו לעומק במלון וייעשה כל מאמץ לתקנם באופן מלא. כמו כן, במידה וחשת כי שיחת הטלפון בינינו לא התנהלה באופן האדיב והקשוב ביותר, אני כמובן מתנצלת על כך מעומק הלב.

כאמור במכתבי הקודם אלייך ובשיחת הטלפון בינינו, אין אני מטילה ספק בכך שלא חשת בטוב במהלך שהותך במלון, אך למלון אין אחריות בעניין, ולפיכך כל מחווה שתוצע בעניין זה הינה מחווה של רצון טוב בלבד על מנת לשפר את תחושתך. מכיוון שהסברת לי בשיחתנו כי המחווה שהוצעה לך של יום כיף אינה מתאימה לך, הצעתי להעניק לך הנחה לחילופין בת 20% בהזמנתך הבאה באמצעות מרכז ההזמנות פתאל ישיר, הצעה שלמרבה הצער לא הוזכרה בפנייתך.

הצעתי זו כמובן בעינה עומדת, ואני מקווה כי תבחרי לממשה.

אני מקווה כי למרות אכזבתך נזכה לראותך שנית במלוננו, מוכנים ומזומנים לתת את השרות המרבי כתמיד.
תגובה:
שובר המאפשר את מימוש ההטבה יישלח אלייך באמצעות הדואר. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה