פרטי התלונה

תלונות גולדן טוליפ ים המלח

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול כושל בתיק שנשכח ל-15 דקות ליד הבריכה במלון נושא התלונה:
נוף תמיר שם/כינוי:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
בתאריכים 13 עד 15 בינואר 2008, התארחנו אנכי עם משפחתי (אשתי, אנכי ושלושת ילדינו) במלון טוליפ אין שבמתחם עין-בוקק.
ב-15 בינואר, לארח שפינינו החדר, התכוננו לצאת לעין פשחה. בינתיים, העברנו את הזמן ליד בריכה השחייה של המלון. שהינו כמחצית השעה בסביבות הבריכה והיינו שם לבד (היו אלה ימים קרים מאוד). בשעה 10:00 יצאנו עם רכבינו לכיוון עין פשחה. לאחר כ-15 דקות נסיעה נוכחנו לדעת כי שכחנו את תיק הדרך שלנו במלון. למיטב זיכרוננו התיק נשכח ליד הבריכה. חזרנו למלון והתיק כבר לא היה בבריכה. בקשנו את עזרת פקידת הקבלה, ענבל, בחיפוש אחר התיק אך לשווא. מכיוון שקבענו עם מדרים בשעה מסוימת בעין פשחה החלטנו לדרך שוב כדי לא להפסיד את הסיור. בקשנו מענבל שתעדכן אותנו במידה וכן ימציא התיק. כעבור פחות משעה, כאשר כבר היינו בעין פשחה אך טרם יצאנו לסיור, התקשרה ענבל מהמלון לבשר לנו שהתיק נמצא בבריכה. בקשנו ממנה לבדוק את תכולת הציק שנמצאים בו הפריטים היותר יקרים (מצלמה ומשקפי שמש) והיא אשרה שאכן הם נמצאים. סיכמנו שהתיק ישלח לביתנו בדואר גוביינא. הודינו לה על הטיפול המהיר ושמחנו כי האבידה הזמנית כבר לא אבודה.
לאחר כשבוע, משלא הגיע התיק, התקשרה אשתי, מירה, למלון. היא הצליחה לשוחח עם ענבל שהבטיחה שהתרמיל ישלח ופשוט ישנה התעכבות בשל לחץ בעבודה. כל המשיכה אשתי לנהוג והתקשרה למלון אחת לכמה ימים כשהיא מבקשת שענבל תחזור אליה טלפונית. בדרך כלל לא נוצר הקשר החוזר עם המלון אלא רק בפעם הבאה בו התקשרה אשתי. לבסוף, כעבור כ 50 ימים, ב-6 במרץ 2008 הגיע אלינו בדואר גוביינא התיק. שמחתנו התפוגגה כאשר נוכחנו כי המצלמה ומשקפי השמש לא היוו חלק מתכולת התיק. אשתי התקשרה שנית והסבירה את מהות העניין ובקשה שענבל או משהו מתאים אחר יצור עמה קשר. נכון להיום, ה-18 במרץ לא חזרו אלינו.
הנקודות העיקריות:
- כעבור כ-15 דקות מרגע האבידה דיווחנו למלון
- כעבור כשעה ורבע דווח לנו מהמלון שהתיק נמצא ותכולתו מלאה
- התיק שהה כל אותו זמן מוכן למשלוח בדואר גוביינא באחריות המלון.
- הטיפול במשלוח התיק היה מאוד לא יעיל כולל המקרים הבאים בהם לא החזירו אלינו שיחת טלפון.
- התיק הגיע אלינו כעבור 50 ימים ללא מצמה ומשקפי שמש.
השערתי ובקשתי:
- השערה: המצלמה ומשקפי השמש נגנבו ע"י גורם במלון שיכול היה להגיע לתיק במקום בו הוא אוחסן למשך 50 ימים עד לשליחתו בדואר גוביינא.
- בקשה: אינני רוצה להאשים אף אדם ללא ידעה מספקת של העובדות. מה שברור לי שללא הסחבת של אחסון התיק במשך 50 ימים עד לשליחתו בדואר, יתכן שהסיכוי לגניבת הפריטים היה מוקטן. אני מבקש כי רשת פתאל תקח על עצמה אחריות, ולו חלקית, ע"י פיצוי הולם.
בברכה,
תמיר נוף
כספי סוג הנזק :
פיצוי הולם פתרון נדרש :

גולדן טוליפ ים המלח שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי - מנהלת פ שם ותפקיד:
מר נוף שלום רב,

אני מודה לך ולבני משפחתך על בחירתכם להתארח במלון טוליפ אין ים המלח.

הצטערתי לקרוא על אי הנעימות אשר נגרמה לכם לאחר ששכחתם את התיק בשטח בריכת המלון. אנא קבל את התנצלותי על העיכוב במשלוח התיק לביתך.
תגובה:
בהמשך לשיחתך עם עוזרתי, הגב' מורן בוחניק, וכמחווה של רצון טוב, אשמח להעניק לך יום כיף לזוג ושלושה ילדים באחד ממלונות הרשת (יום כיף כולל ארוחת צהרים, קפה ועוגה, שימוש במתקני המלון וכניסה חופשית לספא המלון, לא כולל טיפולים).

מכתב המעניק לך הטבה זו נשלח לביתך באמצעות הדואר.

מר נוף, נשמח להמשיך ולארח אותך ואת משפחתך במלונותינו.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה