פרטי התלונה

תלונות גולדן טוליפ ים המלח

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנהלות שערויתית של מלון גולדן טוליפ נירוונה נושא התלונה:
שני דורית שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏14 ‏מאי ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
ים המלח כתובת:
רשת פתאל סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריכים 14/5/08-17/5/08 התארחנו אני וילדי במלון. במחלקת ההזמנות הארצית של רשת פתאל הוזמנו ושולמו החדרים הבאים - חדר אחד ל2 מבוגרים,חדר נוסף ל2 מבוגרים,וחדר אחד למבוגר וילד בן 4 שנים.
את ההזמנה הנ"ל אני ביצעתי ושילמתי מראש את ימי הנופש. קיבלתי 15 אחוז הנחה כחברת מועדון החיים הטובים.
בבואנו למלון שרשרת התקלות ואי ההבנות שהתחילו בקבלה. הפקידה איננה מבינה מה זאת אומרת מבוגר וילד, מה אין עוד מבוגר בחדר. -לא עניתי ,אני ונכדי בלבד,ובכלל למה כל השאלות הנשאלות כאשר הכל שולם מראש ,וכמובן ברור שההזמנה אושרה . לאחר בואה של בתי ובעלה והנכד שוב נשאלה השאלה האם אתם זוג וילד ,אז מדוע החדר שולם רק עבור 2 בני זוג.
מיותר לציין שכאן פקעה סבלנותי, ותגובתי היתה ניסערת מאוד.
הגברת בקבלה אפילו לא יכולה היתה לראות במחשב המלון שהוזמנו 3 חדרים על אותו שם ,מדוע, מוזר מאוד הדבר. ללא ספק השאלות הללו היו למורת רוחי היות ובמרכז ההזמנות של רשת פתאל צינתי בפירוש שההזמנה הינה מתנת גיבוש משפחתי ואין לאמר לאיש את עלות הנופש.
כחברת מועדון פתאל על המלון היה לספק לכל חדר פירות ומים מינרליים כלקוחות מועדפים. כמובן שנאלצתי לפנות לקבלה כמה פעמים להזכירם.
במהלך האירוח עלי לציין מפגעים תברואתיים חמורים.שירותי האורחים בקומת הקרקע פשוט בלתי ראויים לשימוש כל הזמן. גם כאשר פניתי לפועל הנקיון הוא טען שאין זה מתפקידו ונא לפנות לאחראי, שכמובן אין לדעת במי המדובר.
אין שימשיות בבריכה ובחוף הים . עד שלא פניתי בבקשה למנהלת המשמרת הדבר לא טופל. מדוע מלון ברמה כזו אינו חושב שעליו לדאוג לשימשיות נוספות כאשר מדובר באזור כל כך חם.
בגד הים של נכדי נפל מקומה 9 למטה. לקח יום וחצי שלתיזכורות עד אשר הושב לו בגד הים.
בחדר האוכל אין שום התיחסות לאורח. מלצרית בוקר לא שואלת לשלומך ואף לא חושבת שמגיע לך קפה.זמן ההמתנה ולאחר בקשות רבות ארוך מאוד. האוכל אינו עומד במבחן הטריות. שמתי לב שבארוחות הבוקר נותרים ירקות שמוגשים בצהרים ובערב. חסרים מאכלים שאינם ניתנים שוב אלא אם אתה דורש זאת.
התיחסות המלצרים רק בשלב של סיום הארוחה - האם אפשר לפנות את הצלחות-
לאחר שהתלוננתי בפני אותה מנהלת משמרת בשם מורן בוחניק -היא העניקה לי שוקולד ומים מינרלים לחדר, ואף הזמינה אותנו כמשפחה להישאר בשבת לארוחת הערב, כמובן שהדבר לא נענה על ידינו בחיוב.
בסיום - כאשר ניגשתיי לקבלה להחזיר את כרטיסי החדר אמרה לי אותה פקידת קבלה שהיא מזכה אותי בסכום של 2000 שקלים . שמחתי מאוד , ולפי הבנתי הסכום הזה שולם על ידי בעד אירוח הנכד בן ה 4 . כעבור שעה כאשר כבר הייתי בדרכי הביתה צפונה , התקשר בני שהיה בקבלה ואמר שלכאורה החדר שלו לא שולם על ידי. מייד ביקשתי את פקידת הקבלה , וכבר הייתי כל כך טעונה ריגשית נגד המלון וצוותו, . לדבריה לא אמרתי לה שהיה לי חדר נוסף על שמי. - שאלתי אותה מדוע עלי לאמר לה זאת ,מה אין מחשב , הכיצד רק ביום האחרון היא שמה לב לכאורה לכאילו מחדל כזה {שכמובן לא היה ,כי ממילא3החדרים שולמו שבוע מראש). זאת אומרת ,שאם בני לא היה ניגש לקבלה ,אני הייתי מזוכה ב 2000 שקלים .כיצד מנוהלת הבק'רה במלון, מחדל חמור.
אותה פקידה היתה מאוד לא אדיבה , וביקשתי לדבר עם מנהל המשמרת ששמו אבי . כמובן שאבי חזר אלי כעבור 3 שעות כאשר כבר הייתי בביתי.הוא התנצל על כל מה שקרה, ואמר שאכן מגיע לי הנחה על היותו של הנכד שלי בן ה 4 בחדרי,וההנחה היא בגובה 5 אחוזים וזה זניח, במקום זה הוא ישלח לי כרטיסי אירוח למלון כולל הנכד- מהבוקר על 6 בערב,כולל חדר קטן. כמובן שאבי שכח שזמן הנסיעה למלון גולדן טוליפ מצפון הארץ לוקח 3 שעות ועלי להפסיד יום עבודה ונכדי את יום הגן שלו. אומנם לרגע היסכמתי אך אמרתי לו שאני לא מתכוונת לוותר על המחדלים הקשים שהיו בזמן האירוח לי ולבני משפחתי ,ואני דורשת את כספי בחזרה,כמו כן אפנה למנהל פתאל מר דוד פתאל אישית ,וכמובן לתיקשורת .
אני פונה בזאת אליכם על מנת שהמחדל יטופל בהקדם ,ולתשובתכם בנידון

בכבוד רב
שני דורית נהריה,
0528585964
049927921

ו
כספי סוג הנזק :
החזרת כספי האירוח במלון גולדן טוליפ - ים המלח פתרון נדרש :

גולדן טוליפ ים המלח שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי, מנהלת פנ שם ותפקיד:
גב' שני שלום רב,
הנדון: פנייתך להנהלת רשת מלונות פתאל

אני מתנצלת בשמי ובשם צוות המלון על כך שלא הצלחנו ליצור עבורך ועבור בני משפחתך חווית אירוח איכותית ומספקת.

צר היה לי לשמוע כי מצאת טעם לפגם בשהותך במלון גולדן טוליפ קלאב ים המלח. לצערי, תקלות וליקויים אשר ליוו את תהליך שהייתך במלון, לא אפשרו לנו להעניק לך ולמשפחתך אירוח חוויתי ומפנק כמיטב המסורת של רשת מלונות פתאל, בה אנו מארחים באהבה ועושים את כל הדרוש על-מנת להשביע את רצון אורחינו.

אנא קבלי את התנצלותי הכנה על הטעות המצערת שנעשתה על ידי צוות הקבלה ועל אי הנעימות שנגרמה לך עקב כך. אנו מייחסים חשיבות רבה לפניות אורחינו, ובוודאי של אורחים חוזרים וכחלק מהתייחסות זו הריני להבטיחך, כי פנייתך על כל הערותיה הועברה לטיפול מנכ"ל המלון למניעת הישנות מקרים דומים בעתיד. אשמח אם תאפשרי לנו הזדמנות להוכיח שלמדנו והשתפרנו בביקורך הבא.
תגובה:
כאות לרצוננו הטוב ומתוך כוונה להעניק את מלוא השרות, נשמח להעניק לך בחירה בין ההטבות הבאות:25% הנחה וטיפול VIP על ידי מנהלת קשרי אורחים, הגב' שרון לביא, לשלושה חדרים בשהותכם הבאה במלון גולדן טוליפ קלאב ים המלח או לחילופין יום כיף לחמישה מבוגרים וילד באחד ממלונות הרשת (יום כיף כולל ארוחת צהרים, קפה ועוגה, שימוש במתקני המלון וכניסה חופשית לספא המלון, לא כולל טיפולים).
מכתב המאפשר מימוש הטבה זו נשלח אליך באמצעות הדואר.

גב' שני, אני מתנצלת שנית ומודה לך על פנייתך בתקווה לראותך שוב בין אורחינו. אקווה כי תמצאי שעשינו לשיפור השרות שלנו וכי ענינו על ציפיותייך כאורחת המלון.

פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה