פרטי התלונה

תלונות גולדן טוליפ ים המלח

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איכות ירודה מאד של המלון בניגוד להבטחות ולפירסומות נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏10 ‏אוגוסט ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
משפחתנו התארחה במלון בין התאריכים 10-13.8.08 בחדר משפחתי (זוג+3)ף והוריה של אשתי שהתארחו בחדר רגיל סמוך כך שהתלונה משקפת את דעת כולנו. אני אפילו לא יודע מהיכן להתחיל, החדר עצמו היה מוזנח עם שטיח מרופט ומטונף עם כתמים מסוגים שונים ובנוסף היה מלא ליכלוך שנראה היה ממנו שלא שאבו שם כבר כמה שבועות (לפחות), ולמרות שבשיחת טלפון עם הקבלה נעניתי ששואבים את החדרים ומנקים, אבל העובדות בשטח היו אחרות. החדר עצמו דל מאד, ועבר סיוד בסגנון צבאי (גם הרהיטים, המראות...) איכות הגימור ירודה, שקעים שלא עובדים, מנורת לילה מתפרקת שתלויה על בלימה, חדר אמבטיה עם עובש וכיור מגעיל עם שערות ברז מטונף. מתלי מגבות הפנים היו ממוקמים כך שהמגבות היו על הרצפה (המתלה בגובה הבירכיים), אבל לעומת זאת האסלה היתה כל כך גבוהה שאני בקושי הגעתי לרצפה כשישבתי עליה (אני 1.85) ולילדים הייתי צריך לעזור לעלות עליה. בחדר השינה היתה מיטה עם מזרון גרוע שמזמן גמר את חייו וכריות מרופטות וקמנו עם כאבי גב כל בוקר וסבלנו מנדודי שינה (אני אישית התעוררתי באחד הלילות ב3 בלילה ויותר לא יכולתי להירדם בגלל כאבי הגב חאי נוחיות המזרן), בנוסף כשהגענו לחדר הסדין היה עם כתמים חשודים.
הילדים לעומת זאת קיבלו מיטות מתקפלות (התחושה עם הכניסה לחדר של מרכז קליטה) עם סדינים קטנטנים שבקושי כיסו את המיטה וכל תזוזה שלהם במיטה בילגנה אותם ושמיכות צמר צבאיות, ממש סוויטה משפחתית. המיני בר בחדר מנוטרל (או כמו שהם מגדירים את זה בצורה מגוחכת: שומר קור אבל לא מקרר). גם המסדרונות אפלים מוזנחים ומטונפים עם שטיחים מתקלפים, והכי חשוב מזגנים כבויים (איזה פינוק זה לחכות 5 דקות למעליות הלא מספיקות וקטנות באמצע אוגוסט בים המלח בלי מיזוג, ואז כשהמעלית מגיעה בגלל שאין מיזוג בקומות היא לוהטת). הבריכה מטונפת עם מפגעים בטיחותיים (הבת שלי נחתכה ברגל מהרשת שבריצפה סביב לבריכה), בריכת הילדים הקטנים בכלל צריכה להיות סגורה ע"י משרד הבריאות ולא נראה שמישהו טורח לנקות את הבריכות האלה בתדירות מספיקה. יש למלון מיני גולף (כך הם אומרים), שבפועל זה שניים וחצי מקלות, כשמסלולים עצמם בקצה שטח המלון בשמש, מוזנחים, מטונפים מזמן רב של הזנחה, עישביה (פחדתי כל זמן שהותנו שם שאחד הילדים יוכש מאיזה נחש או עקרב שמסתתר שם). מבחינת האוכל (זה מוגדר הכל כלול עם 4 ארוחות ביום), נכון, יש שפע רב, אבל האוכל מאיכות ירודה, שמנוני, ממוחזר ולא טרי במיוחד בחלק מהמקרים, דווקא דברים שילדים אוהבים עשויים בצורה מאד גרועה (הנקניקיות והשניצולנים רק הופשרו וחוממו קצת, ובנוסף השניצלונים ראו עוף אולי בתמונות, זה היה שניצל אמריקאי שהוא אמנם זול מאד אבל גם דוחה בצורה מדהימה. הילדים שלי עם כל החיבה לשניצלים סרבו לאכול את זה). העוגות המפנקות אחר הצהריים היו עוגות חנק בסגנון צבאי, ובכלל האוירה היא של חדר אוכל צבאי. היו אזורים בחדר האוכל שהמיזוג לא עבד,כך שיצאנו מהחדר למסדרון הלא ממוזג, המשכנו במעלית הלוהטת ואז ישבנו להזיע בחדר האוכל. כמו מתלונת אחרת, גם לאשתי היו בעיות עם אחת ממלצריות הקפה (אנחנו אנשים שקטים שלא עושים בלאגן, אבל שלוש פעמים אשתי ביקשה מהמלצרית מים חמים שהיו לה בקנקן, ומשום מה כל פעם המלצרית המשיכה עד שאשתי העירה לה, ותגובתה היתה: איך אני צריכה לנחש מה את רוצה. אכן חופשה אדיבה ומפנקת לאנשים מפונקים).
מיותר לצין שהחדר כלל לא נוקה במהלך שהותנו, וביום אחד נלקחו המגבות ולא הושארו חדשות במקומן עד שהתקשרנו לקבלה ולאחר כחצי שעה קיבלנו מגבות (אחרי עוד חצי שעה פתאום הופיעה עוד מישהי עם עוד מגבות), יום אחרי זה החדרנית הגיעה בשעה 15:00, שזה ממש לא שעה שהייתי רוצה שהיא תיכנס כי רוצים לנוח, אז היא העירה אותנו, ונאלצנו להיסתפק בכך שהיא השאירה מגבות (אבל משום מה לא לקחה את הישנות אז נשארנו עם ערימה של מגבות משומשות).
בכלל כל מתקני המלון מוזנחים ומטונפים והאוירה הכללית היא של נסיון לחסוך בכסף(לדוגמא מיזוג כבוי, הזנחה ותחזוקה לקויה, מיעוט כח אדם שמתבטא במיעוט חדרניות, חדרים עלובים נטולי כל אלמנטים עיצוביים ומוזנחים, אוכל מאיכות גרועה ועוד דוגמאות רבות)
יצא לי לשהות לא מעט בחו"ל בשנים האחרונות במסגרת עבודתי במלונות שונים כשרובם מוגדרים 4 כוכבים, ואם להשוות את הרמה שלהם למלון זה אז גולדן טוליפ צריך להיות לא 5 כוכבים אלא 2. אני חושב שתמורת 1700 שקל ללילה מגיע קצת יותר מתנאים צבאיים כי את זה יש לי בחינם במילואים. אם כבר יוצאים לחופש פעם בשנה רוצים להנות ולא לסבול מעוגמת נפש. מלון אמור להיות מקום קסום שאמור לגרום לאנשים להגיד בסוף השהות, הלוואי שיכולתי להישאר כאן עוד (או כל חיי) כי כל כך טוב ונעים כאן, אבל אני יכול רק לומר שמזמן לא שמחנו כל כך לחזור הביתה כמו בסוף השהות במלון זה, ואני אישית גם בחינם לא הייתי חוזר לשם.
השארתי להם גם משוב עם דעתנו על המלון, אבל לא נראה לי שמישהו יטרח להתייחס, כי חוץ מלהגיד בסוף כל שיחה עם הקבלה, שיהיה לך יום מפנק (כן ממש) לא נראה שהמלון ממש מתעניין בשיפור, וזה לא משהו שנובע מעובדים מסויימים שסרחו אלא מההנהלה והבעלים שמנסים לחסוך בעלויות וכך זה גם נראה.

מיכאל בלושטיין
עוגמת נפש סוג הנזק :
הייתי מעוניין לקבל חלק מעלות השהות בכסף (בטח לא בצורה של זיכוי, כי אני לא חוזר לשם גם בחינם) פתרון נדרש :

גולדן טוליפ ים המלח שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי, מנהלת פנ שם ותפקיד:
מר בלושטיין שלום רב,

אני מתנצלת בשמי ובשם צוות המלון על כך שלא הצלחנו ליצור עבורך ועבור בני משפחתך חווית אירוח איכותית ומספקת.

צר היה לי לשמוע כי מצאת טעם לפגם בשהותך במלון גולדן טוליפ קלאב ים המלח ועל אי הנוחות אשר נגרמה לך במהלך שהותך זו. המתואר בפנייתך אינו תאום את רמת השירות הגבוהה אליה אנו שואפים בכלל רשת מלונות פתאל ובמלון גולדן טוליפ קלאב ים המלח בפרט, ועל כך אנא קבל את התנצלותי הכנה.

לאחר בדיקה עם המלון מצאתי כי לא עדכנת איש בהערות ובליקויים בעת שהותך במלון ולצערנו, לא אפשרת לצוות המלון לטפל בהערות בזמן אמת ולהנעים שהייתך בו.
המזגנים בשטחים הציבוריים פועלים במשך כל שעות היום ובוודאי, בחודשי הקיץ. ניקיון חדרים מתבצע מידי יום עד השעה 15:00 וניתן לבקש ניקוי החדר בשעה מוקדמת יותר.

אנו מייחסים חשיבות רבה להערות אורחינו וכחלק מהתייחסות זו יטופלו ההערות המפורטות במכתבך זה כמו גם במשוב שהשארת במלון, שהעתקו הועבר לידיעתי ולידיעת מנהלי המחלקות הרלוונטיים במלון, במלוא תשומת הלב על ידי הנהלת המלון. אשמח אם תאפשר לנו הזדמנות להוכיח שלמדנו והשתפרנו בביקורך הבא.
תגובה:
הבאות: 25% הנחה ושדרוג חדר, ללא תוספת תשלום, לחדר מסוג דלאקס וטיפול VIP על ידי מנהלת קשרי אורחים, הגב' שרון לביא, בשהותך הבאה במלון גולדן טוליפ קלאב ים המלח או לחילופין יום כיף לזוג מבוגרים ושלושה ילדים באחד ממלונות הרשת(יום כיף כולל ארוחת צהרים, קפה ועוגה, שימוש במתקני המלון וכניסה חופשית לספא המלון, לא כולל טיפולים).

מכתב המאפשר מימוש הטבה זו נשלח אליך באמצעות כתובת הדואר.

מר בלושטיין, אני מתנצלת שנית, נשמח להמשיך ולארח אותך ואת בני משפחתך במלונותינו. אקווה כי תמצא שעשינו לשיפור השרות שלנו וכי ענינו על ציפיותיך כאורח המלון.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה