פרטי התלונה

תלונות גולדן טוליפ ים המלח

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רמת שירות , תחזוקה וניקיון מתחת לכל ביקורת נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏24 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
כהפתעה ליום נישואיהם הזמנו להורינו חופשה במלון גולדן טוליפ ים המלח דרך הדקה ה90 אשר המליצו על מלון זה בחום גם לאחר שהבעתי מראש חשש להזמין חופשה במלון מרשת פתאל. הזוג הגיע למלון ב24.11 והמתין לקבלת החדר עד השעה 17:00, למרות שהצ'ק אין אמור היה להיות על פי הדקה ה90 וכמקובל עד 15:00. שילמנו עבור חדר דה לקס (גדול ופונה לים) אך החדר שהם קיבלו היה חדר רגיל ובמקום נוף היה הר מול הפרצוף. רק בשעה 20:00 הם הועברו לחדר דה לקס, אך למורת רוחם החדר היה מטונף עד כדי שערות באמבטיה!. בחדר גם לא היתה מראה, ולמרות שהובטח להם כי הבעיה תטופל על הבוקר, בעיה זו לא טופלה במהלך כל החופשה. החופשה שהזמנו היתה חצי פנסיון אך האוכל היה ברמה מאוד נמוכה והשירות בחדר האוכל היה מתחת לכל ביקורת:לא עברו עם שתיה חמה, מחסור באוכל וכלים, לא היה על השולחן אפילו סוכר ושקיות קפה ותה.
עוגמת הנפש כאן כפולה - ההורים סבלו משירות לקוי, לכלוך, תחזוקה גרועה ובזבוז של חופשה, ואנחנו - במקום להפתיע את ההורים ולפנק אותם ממיטב כספנו, בזבזנו כסף זה על חופשה נוראית!!!
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי כספי על מנת להזמין חופשה חלופית בבית מלון שא פתרון נדרש :

גולדן טוליפ ים המלח שירות לקוחות

, תגובה:
גליה רינג, מנהלת פניות שם ותפקיד:
שלום רב,

קיבלתי את פנייתכם ואשמח לטפל בה, אך למרבה הצער לא צוין בה על שם מי נעשתה ההזמנה או באיזה חדר שהו האורחים - נתונים שאני זקוקה להם על מנת לבדוק את הנושא לעומק.
תגובה:
אשמח אם תחזרו אליי עם הפרטים כדי שאוכל לטפל בפנייה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה