רמת שירות , תחזוקה וניקיון מתחת לכל ביקורת |
נושא התלונה: |
יום חמישי 24 נובמבר 2005 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
תיאור הבעיה:
כהפתעה ליום נישואיהם הזמנו להורינו חופשה במלון גולדן טוליפ ים המלח דרך הדקה ה90 אשר המליצו על מלון זה בחום גם לאחר שהבעתי מראש חשש להזמין חופשה במלון מרשת פתאל. הזוג הגיע למלון ב24.11 והמתין לקבלת החדר עד השעה 17:00, למרות שהצ'ק אין אמור היה להיות על פי הדקה ה90 וכמקובל עד 15:00. שילמנו עבור חדר דה לקס (גדול ופונה לים) אך החדר שהם קיבלו היה חדר רגיל ובמקום נוף היה הר מול הפרצוף. רק בשעה 20:00 הם הועברו לחדר דה לקס, אך למורת רוחם החדר היה מטונף עד כדי שערות באמבטיה!. בחדר גם לא היתה מראה, ולמרות שהובטח להם כי הבעיה תטופל על הבוקר, בעיה זו לא טופלה במהלך כל החופשה. החופשה שהזמנו היתה חצי פנסיון אך האוכל היה ברמה מאוד נמוכה והשירות בחדר האוכל היה מתחת לכל ביקורת:לא עברו עם שתיה חמה, מחסור באוכל וכלים, לא היה על השולחן אפילו סוכר ושקיות קפה ותה.
עוגמת הנפש כאן כפולה - ההורים סבלו משירות לקוי, לכלוך, תחזוקה גרועה ובזבוז של חופשה, ואנחנו - במקום להפתיע את ההורים ולפנק אותם ממיטב כספנו, בזבזנו כסף זה על חופשה נוראית!!!
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
פיצוי כספי על מנת להזמין חופשה חלופית בבית מלון שא |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|