פרטי התלונה

תלונות גולדן טוליפ ים המלח

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מחיר מופרז עבור גלישה באינטרנט נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏15 ‏מרץ ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
כל שלושה חודשים אני מתארח במלון. התלונה היחידה שיש לי נגד מלון זה. היא הסכום המופרז שגובים עבור שעת גלישה באינטרנט כ-40 ש"ח לערך.
נכון שיש להם שתי עמדות גלישה נוספות בחינם. אבל צריכים מזל כדי להשתמש בהן בזמן שאתה צריך.
כל פעם שאני מגיע למלון הסכום עבור שימוש בעמדות שבתשלום מתייקר.
התשלום עבור השמוש באינטרנט במלון יקר פי-1470 מהתשלום שאני משלם בביתי עבור שעת גלישה. אגב אני משלם עבור גלישה ברוחב פס של 1.5MB כ-19 ש"ח לחודש.
לא נראה לכם שזה ממש שוד?
עוגמת נפש סוג הנזק :

גולדן טוליפ ים המלח שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי - מנהלת פ שם ותפקיד:
הנני מודה לך על בחירתך להתארח במלון גולדן טוליפ קלאב ים המלח ועל שהקדשת מזמנך להפנות לתשומת לבנו את אשר לא היה לשביעות רצונך.

שמחתי לשמוע כי הינך אורח חוזר של המלון ושככלל, נעמה לך השהייה במלון. שביעות הרצון של אורחינו הנה בראש סולם העדיפויות שלנו, ואנו עושים כמיטב יכולתנו להנעים את זמנם ולענות על ציפיותיהם.

צר לי על אכזבתך מעובדת חובת התשלום בגין שירותי האינטרנט ועלותם.
שירותי האינטרנט במלון מסופקים על ידי חברה חיצונית ועל כן, כרוכים בתשלום. כרטיסי האינטרנט נרכשים ע"י המלון מהספק ונמכרים כשירות לאורחינו, במחיר עלות.
הערותייך בנושא הועברו לתשומת לב הגורמים המתאימים.

תגובה:
מנהלת קשרי אורחים במלון, הגב' שרון לביא, תשמח לעמוד לשירותך בנושא זה ובכלל, במהלך שהותך הבאה במלון גולדן טוליפ קלאב ים המלח.

מר קורן, אני מודה לך על פנייתך. נשמח להמשיך ולארח אותך במלונותינו.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה