אתי בן נפתלי - מנהלת פ |
שם ותפקיד: |
הנני מודה לך על בחירתך להתארח במלון גולדן טוליפ קלאב ים המלח ועל שהקדשת מזמנך להפנות לתשומת לבנו את אשר לא היה לשביעות רצונך.
שמחתי לשמוע כי הינך אורח חוזר של המלון ושככלל, נעמה לך השהייה במלון. שביעות הרצון של אורחינו הנה בראש סולם העדיפויות שלנו, ואנו עושים כמיטב יכולתנו להנעים את זמנם ולענות על ציפיותיהם.
צר לי על אכזבתך מעובדת חובת התשלום בגין שירותי האינטרנט ועלותם.
שירותי האינטרנט במלון מסופקים על ידי חברה חיצונית ועל כן, כרוכים בתשלום. כרטיסי האינטרנט נרכשים ע"י המלון מהספק ונמכרים כשירות לאורחינו, במחיר עלות.
הערותייך בנושא הועברו לתשומת לב הגורמים המתאימים.
|
תגובה: |
מנהלת קשרי אורחים במלון, הגב' שרון לביא, תשמח לעמוד לשירותך בנושא זה ובכלל, במהלך שהותך הבאה במלון גולדן טוליפ קלאב ים המלח.
מר קורן, אני מודה לך על פנייתך. נשמח להמשיך ולארח אותך במלונותינו.
|
פתרון: |
|
|