פרטי התלונה

תלונות גולדן טוליפ ים המלח

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מלון גולדן טוליפ ים המלח נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏09 ‏יולי ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
עין בוקק כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה-09/07/09 הגעתי למלון גולדן טוליפ בים המלח עם הזמנה דרך האתר של פתאל עם 2 מבוגרים +ילד+תינוק (בן 2 חודשים) . הגענו בשעה 11:30 נרשמנו והורו לנו להמתין עד אשר החדר יהיה מוכן . כמו-כן קיבלנו את החדר כשעה לאחר מכן . עלינו לחדר וגילנו שהחדר שקיבלנו הוא מאוד קטן מה שלא מתאים להזמנתנו, ירדנו ללובי ותוך בדיקות ודיבורים קיבלנו חדר המתאים למשפחה רק בשעה 16:30 וחשוב להזכיר שכל זמן ההמתנה היינו עם התינוק בלובי כאשר התינוק היה חסר סבלנות , החלפנו אותו בספת הלובי הילדים היו מאוד עייפיפ וחסרי סובלנות . עלינו אל החדר שקיבלנו מרוצים מהגודל והנוחות של החדר החדש ואז ראינו שהחדר נמצא כחוצץ עם החדר הסמוך בעזרת דלת מעץ , בשעת הליילה המוקדמת התחיל הסיוט השכן החוצץ נחר בעוצמה גבוהה מאוד מה שהעיר את בתי הגדולה משנתה וכן לא נתן לבני הקטן להרדם ואז אישתי לא יכלה לסבול את המצב הקשה ואז החליטה לישון עם התינוק במיסדרון המלון שבו באותה עת הופעל המזגן בעוצמה מאוד גבוהה ופועל יוצא מכך ילדי התינוק התקרר בצורה חזקה . ואז אישתי התקשרה ללובי המלון בשעה 01:00 לדווח על הבעייה הנוראית ואז פקידת המלון הציעה לנו שאולי יש אפשרות לעבור חדר . מבחינתנו מצב זה היווה בעייה מכיוון שבאותו זמן ילדתי נרדמה לאחר נסיונות קשים. אישתי אמרה לפקידת הקבלה כי היא רוצה רק מזרן לישון במיסדרון החדר כי לא יכולנו לעבור חדר כי זה לא היה ראלי לעבור בגלל שהילדה נרדמה. כך עברנו לילה מאוד קשה. בבוקר התקשרנו לפקידת הקבלה כדי לעבור חדר ואז נעננו בצורה מאוד תוקפנית "אנו נחשוב אם להעביר אותכם חדר זה עוד לא בטוח שזה אפשרי תחכו עד השעה 09:30 שיגיעו המנהלים. ואז שהגיעה שרון אשת יחסי הציבור המדהימה של המלון שבאמת היא היחידה שעזרה לנו , הועברנו לחדר קטן בחזרה רק כדי שנוכל קצת לנוח בשקט ואז הילד הרגיש לא טוב מאותו ליילה חטף צינון שכשנשם נראה כאילו שהוא נחנק ירדתי לחפש עזרה ראשונה במלון וע"י התעיצות עם הרופא קיבלנו מיי מלח. הרגשנו צורך עז לדבר עם המנהל התורן על כל מה שעבר עלינו , סיפרנו לו את כל מה שעבר עלינו והבטייח שיחזור אלינו אחרי ארוחת הערב , השארנו לו את מספר הפלאפון שלי כדי שיחזור אלינו. אחרי ארוחת הערב שהייתה מבחינתנו ללא תאבון ועם ילד חולה. חיכנו לטלפון ממנהל תורן שלא הגיעה ואז עברנו ליילה ללא שינה עם ילד שנראה שהולך להיחנק תוך צינון נוראי. בבוקר של שבת דיברנו עם פקידת הקבלה ושאלנו למה מנהל המלון לא חזר אלינו והיא טענה שהשאיר לנו הודעה בטלפון הקוי של המלון שאפילו לא ידענו שקיים דבר כזה. אישתי לבסוף בשבת בשעה 13:00 קיבלה טלפון ממנהל התורן של המלון שתגידו תודה ששלחתי לכם רופא זה בזכותי , זה עולה כסף למלון והוא הטיח בנו כי זה לא היה בסדר שלא עברתם חדר בללילה שהציעו לכם , והלקוח לא תמיד צודק וכדו....
לבסוף שלח לנו לחדר פיצוי על החופשה שנהרסה לנו כליל "צלחת פירות ועוגיות" בלי לברר עם הפיצוי הולם את החופשה ההרוסה והמאכזבת. ואז אישתי דיברה איתו כדי להסביר לו שמה שעברנו זה לא דבר של מה בכך ואז הוא התחיל להציע לנו יום כיף במלון או להישאר עוד ליילה במלון שלמחרת יש לנו יום עבודה.
ואז בארוחת הצהריים הוא התקשר בכדי לומר לנו שהוא השיג ע"י התיעצות עם מנכ"ל המלון את האפשריות הבאות שננצטרך לבחור אחת :
1. בהזמנה הבאה נקבל שידרוג לסוויטה.
2. לילה על חשבון המלון באמצע שבוע לא בחודש יולי אוגוסט - מה שכרוך מבחינתנו ביומיים חופש מהעבודה שעלותם יותר מהליילה שמוצע לנו.
3. יום בספא של המלון.

אנו כמובן התאכזבנו מאוד מין ההצעות שקיבלנו ומהשעות במלון ואז הוא שאל אותנו מה תרצו כפיצוי אז טענו שאם רוצים לפצות אותנו על נה שעברנו אנו רוצים ששי שבת כדי לא להפסיד ימי עבודה וכן כי זה מה שנדפק לנו בחופשתנו המזעזעת במלון.

אני חייב לציין כי אני חבר בפתאל ואני כל שנה יוצא לנופש במלונות פתאל . אבל מהיום אני מאוד מאוכזב מהמלון.




עוגמת נפש סוג הנזק :
שישי שבת במלון כי זה מה שנהרס לנו פתרון נדרש :

גולדן טוליפ ים המלח שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה