פרטי התלונה

תלונות גולדן טוליפ ים המלח

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות נושא התלונה:
אביב שושי שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
ים המלח סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 21.01.06 ביליתי באתר הספא של בית המלון שלכם.
במסגרת הביקור ביקשתי לקבל מסאג' שוודי ואכן תואם לי טיפול לשעה 12:50.
אולם לטיפול נכנסתי רק בשעה 13:00 כ- 10 דקות איחור.
בעניין האיחור המעסה לא טרח להתנצל יתרה מזאת אמר ואני מצטטת : "אפילו זמן לאכול לא נותנים לי".
כשנכנסתי לטיפול המזגן בחדר דלק ולפיכך ביקשתי שיכבה את המזגן. לא ברור לי כיצד במזג אויר חורפי עושים מסאג' עם מזגן דולק.
בנוסף חשוב לי לציין כי במהלך הטיפול המעסה ניסה למצוא נושאים משותפים לשיחה עמי אולם מאחר ולא שיתפתי פעולה באיזה שלב הוא הפסיק לנסות.
באשר למקצועיות המסאג' – הסיבה שבגינה ביקשתי לקבל מסאג' היא שהשרירים בכתפיים שלי היו תפוסים אולם לצערי הוא התעלם לחלוטין מעובדה זו ולא התמקד במקומות התפוסים, יתרה מזאת למחרת קמתי עם שרירים תפוסים במקומות נוספים.
בנוסף במהלך ה"טיפול" הוא שאל אותי באם אני מעונינת במסאג' ברגליים – שוב לא ברור לי מדוע נשאלתי כל פעם מחדש איפה אני מעונינת שהוא יטפל . מעסה מקצועי לעניות דעתי אמור לדעת בעצמו.
כשיצאתי מחדר הטיפולים החלטתי לגשת לקבלה ולתת משוב ולהסב את תשומת לבכם לכך, אולם לצערי קיבלתי תשובה בטון אדיש לחלוטין ואני מצטטת : " זהו מסאג' שוודי והוא אמור להיות עדין ואין מטרת המסאג' השוודי להרפות שרירים תפוסים , ובנוסף מדובר במעסה מאוד מקצועי אולם אני אדבר איתו".
למען האמת כבר באותו רגע החלטתי להרפות מתוך מחשבה שאם אינכם מעונינים לקבל משוב זהו הפסד שלכם.
אולם לצערי לאחר מספר שעות התחלתי לסבול מכאבי גב בלתי פוסקים ולפיכך החלטתי לפנות אליכם שנית .
פניתי לבית המלון והנציג ששוחח איתי הסביר לי שיחזרו אליי . אכן חזרה אליי נציגתכם אולם התשובות שקיבתי ממנה שוב היו שטחיות וכי לא ייתכן הדבר מאחר ומדובר במעסה מאוד מקצועי.
מאחר והתשובות שקיבלתי לא היו לשביעות רצוני ביקשתי ממנה לשוחח עם מישהו בעל סמכות גבוהה יותר.
הוסבר לי שיחזור אליי ביקשתי לברר מתי יחזור אליי אולם היא ענתה לי שהוא יחזור אליי מתי שיתאפשר לו.
מכיוון שתשובתה הייתה מונוטונית שטחית ולא עניינית התעצבנתי וביקשתי את כספי בחזרה.
הנציגה אמרה לי שלא ניתן לקבל את כספי בחזרה ואם אני מעונינת אני יכולה לתבוע.
ביקשתי שוב לדבר עם סמכות גבוה יותר אולם נעניתי בתשובה "מנהל יגיד לך את אותו דבר"
מנין לה ????
כעת אני לא מעונינת רק בכספי חזרה אלא גם בפיצוי.
אבקש את תשובתכם בהקדם.
עלבון סוג הנזק :
זיכוי + פיצוי פתרון נדרש :

גולדן טוליפ ים המלח שירות לקוחות

, תגובה:
גליה רינג, מנהלת פניות שם ותפקיד:
גב' אביב שלום רב,

ראשית ברצוני להודות לך על כי בחרת לשהות במלון גולדן טוליפ ים המלח ועל כי הקדשת מזמנך להפנות לתשומת לבנו את הנושאים אשר לא היו לשביעות רצונך.

שביעות הרצון של אורחינו הנה בראש סולם העדיפויות שלנו ואנו עושים כמיטב יכולתנו להנעים את זמנם ולענות על ציפיותיהם. כמערכת השואפת למצוינות, ניתנת תשומת לב מיוחדת להערות והארות אורחינו המאפשרות תהליך מתמיד של שיפור רמת השירות והמוצר במלוננו.

קראתי את הערתך בנושא הטיפול שעברת בספא בשימת לב יתרה, ולהלן התייחסותי:
הספא במלון מעסיק מטפלים בעלי הכשרה ונסיון מקצועי רב שנים, מתוך רצון להעניק לאורחים את השירות הטוב ביותר. מכיוון שהאורחים המגיעים לספא מגיעים אליו במהלך חופשה, המטרה היא כמובן להעניק להם טיפול שינעם להם. חלק לא מבוטל מאורחים אלו הם אורחים שאינם פונים למעסה בחיי היומיום, ולפיכך הם מנסים לברר עם כל מטופל ומטופלת במה הם מעוניינים ולבצע את הטיפול בהתאם. נושא השיחה במהלך הטיפול גם הוא נתון לבחירת האורח – המעסה פותח בשיחה, ובמידה והמטופל אינו מעוניין בכך, המשך הטיפול יתבצע כמובן בשקט מוחלט.

במידה וזכית להתייחסות שלא הייתה מספיק מקצועית או אדיבה מצד מי מעובדי המלון אני כמובן מתנצלת על כך. מכתבך על כל הערותיו הועבר למנהלים הרלבנטיים במלון לצורך הפקת לקחים ושיפור השירות.

כאמור, צר לי אם נגרמה לך אי נוחות כלשהי, ואני מקווה לראותך בעתיד בין אורחינו, תוך הנאה מלאה מכל רגע של חופשתך.

תגובה:
על מנת לשפר את תחושתך וכאות לרצוננו הטוב אשמח להעניק לך 50% הנחה על יום כיף זוגי במלון הכולל שימוש בבריכות המלון ומתקני הספא, ארוחת צהריים וקפה ועוגה, כמו גם 10% הנחה על טיפולים בספא. תוקף ההזמנה עד לתאריך 31/1/2007.

מכתב המאפשר את מימוש ההטבה יישלח אלייך בדוא"ל.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה