גליה רינג, מנהלת פניות |
שם ותפקיד: |
גב' אביב שלום רב,
ראשית ברצוני להודות לך על כי בחרת לשהות במלון גולדן טוליפ ים המלח ועל כי הקדשת מזמנך להפנות לתשומת לבנו את הנושאים אשר לא היו לשביעות רצונך.
שביעות הרצון של אורחינו הנה בראש סולם העדיפויות שלנו ואנו עושים כמיטב יכולתנו להנעים את זמנם ולענות על ציפיותיהם. כמערכת השואפת למצוינות, ניתנת תשומת לב מיוחדת להערות והארות אורחינו המאפשרות תהליך מתמיד של שיפור רמת השירות והמוצר במלוננו.
קראתי את הערתך בנושא הטיפול שעברת בספא בשימת לב יתרה, ולהלן התייחסותי:
הספא במלון מעסיק מטפלים בעלי הכשרה ונסיון מקצועי רב שנים, מתוך רצון להעניק לאורחים את השירות הטוב ביותר. מכיוון שהאורחים המגיעים לספא מגיעים אליו במהלך חופשה, המטרה היא כמובן להעניק להם טיפול שינעם להם. חלק לא מבוטל מאורחים אלו הם אורחים שאינם פונים למעסה בחיי היומיום, ולפיכך הם מנסים לברר עם כל מטופל ומטופלת במה הם מעוניינים ולבצע את הטיפול בהתאם. נושא השיחה במהלך הטיפול גם הוא נתון לבחירת האורח – המעסה פותח בשיחה, ובמידה והמטופל אינו מעוניין בכך, המשך הטיפול יתבצע כמובן בשקט מוחלט.
במידה וזכית להתייחסות שלא הייתה מספיק מקצועית או אדיבה מצד מי מעובדי המלון אני כמובן מתנצלת על כך. מכתבך על כל הערותיו הועבר למנהלים הרלבנטיים במלון לצורך הפקת לקחים ושיפור השירות.
כאמור, צר לי אם נגרמה לך אי נוחות כלשהי, ואני מקווה לראותך בעתיד בין אורחינו, תוך הנאה מלאה מכל רגע של חופשתך.
|
תגובה: |
על מנת לשפר את תחושתך וכאות לרצוננו הטוב אשמח להעניק לך 50% הנחה על יום כיף זוגי במלון הכולל שימוש בבריכות המלון ומתקני הספא, ארוחת צהריים וקפה ועוגה, כמו גם 10% הנחה על טיפולים בספא. תוקף ההזמנה עד לתאריך 31/1/2007.
מכתב המאפשר את מימוש ההטבה יישלח אלייך בדוא"ל.
|
פתרון: |
|
|