פרטי התלונה

תלונות גולדן טוליפ ים המלח

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אין מים חמים בבית מלון נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏12 ‏מרץ ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בין התאריכים 12-15.3.06 שהינו במלון גולדן טוליפ בים המלח בחדר 974 ,לאורך כל השהות היה בעיה בזרם של המים החמים בחדר ואף באחד הימים 14.03 נוצר מצב שלא היו מים חמים בכלל ורק אחרי מספר פעמים שהתלוננו הגיעו לסדר את המשאבה בקומה דבר שלקח כ- 3.5 שעות. (נציין כי תיקון הבעיה היה כ 10 דקות בלבד)
עוגמת נפש סוג הנזק :

גולדן טוליפ ים המלח שירות לקוחות

, תגובה:
גליה רינג, מנהלת פניות שם ותפקיד:
שלום רב,

ראשית ברצוני להודות לך על כי בחרת לשהות במלון גולדן טוליפ ים המלח ועל כי הקדשת מזמנך להפנות לתשומת לבנו את הנושאים אשר לא היו לשביעות רצונך.

שביעות הרצון של אורחינו הנה בראש סולם העדיפויות שלנו ואנו עושים כמיטב יכולתנו להנעים את זמנם ולענות על ציפיותיהם. כמערכת השואפת למצוינות, ניתנת תשומת לב מיוחדת להערות והארות אורחינו המאפשרות תהליך מתמיד של שיפור רמת השירות והמוצר במלוננו.

צר היה לי לשמוע את הקורות אותך בנוגע ללחץ ואספקת המים בחדרך. המתואר במכתבך אינו מתאר את רמת השירות אליה אנו שואפים ואני כמובן מתנצלת על כל אי נעימות שנגרמה לך בעניין זה.
הערותיך הועברו למנהל האחזקה במלון לבחינתו וטיפולו האישיים בנושא.

כידוע לך, סיסמתנו ברשת מלונות פתאל היא "אנחנו מארחים באהבה".
צר לי אם בשהותך זו לא הצלחנו לתת לך תחושה זו, אך כולי תקווה כי בשהותך הבאה אצלנו אכן תחוש כך.
תגובה:
בהתייחס לנאמר לעיל, אני מקווה כי תינתן לנו הזדמנות נוספת לארח אתך במלוננו, ואשמח להעניק לך 20% הנחה בשהייתך הבאה במלון גולדן טוליפ ים המלח.
מכתב המאפשראת מימוש ההזמנה יישלח אליך באמצעות המייל.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה