גליה רינג, מנהלת פניות |
שם ותפקיד: |
מר אהל שלום רב,
ראשית ברצוני להודות לך על כי בחרת לשהות במלון מגי'ק נירוונה קלאב ועל כי הקדשת מזמנך להפנות לתשומת לבנו את הנושאים אשר לא היו לשביעות רצונך. שביעות הרצון של אורחינו הנה בראש סולם העדיפויות שלנו, ואנו עושים כמיטב יכולתנו להנעים את זמנם ולענות על ציפיותיהם. כמערכת השואפת למצוינות, ניתנת תשומת לב מיוחדת להערות והארות אורחינו המאפשרות תהליך מתמיד של שיפור רמת השירות והמוצר במלוננו.
צר היה לי לשמוע על הקורות אותך במלון מג'יק נירוונה ים המלח. כאמור, אנו מייחסים חשיבות רבה לפניות אורחינו. כחלק מהתייחסות זו הועברו הערותיך למנהלי המחלקות במלון לצורך בחינה, למידה והפקת לקחים לגבי הנקודות שציינת.
|
תגובה: |
לאור הנאמר לעיל, אשמח להעניק לך יום כיף לזוג באחד ממלונות הרשת.
אשמח לעמוד לרשותך לצורך תיאום הגעתך למלון.
אקווה כי תמצא שעשינו לשיפור השרות שלנו וכי ענינו על ציפיותיך כאורח המלון.
מר אהל, סיסמתנו ברשת מלונות פתאל היא "אנחנו מארחים באהבה".
צר לי אם בשהותך זו לא הצלחנו לתת לך תחושה זו במלואה, אך כולי תקווה כי בשהותך הבאה אצלנו אכן תחוש כך בכל רגע ורגע של שהות.
|
פתרון: |
|
|