פרטי התלונה

תלונות מג'יק נירוונה קלאב

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר שביעות רצון מצד מלון: "מג'יק נירוונה" נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
ברצוני להביע חוסר שביעות רצון מטיפולכם בנוגע לתלונה מס' 18950 מתאריך 26.04 קיבלתי את מכתב התגובה בנוגע לתלונה שבה תיארתי את הנופש המאכזב במלונכם.
במכתב תגובה קיבלתי התנצלות ופיצוי של 15% לנופש הבא במלון.
מאחר והאכזבה הייתה גדולה במיוחד אין ברצוני לחזור למלון "מג'יק נירוונה", (ואפילו בחינם לא הייתי נכנס שנית למלון).
ומאחר ונתתם לי 15% פיצוי מרגיש אני שזה תרגיל שיווקי.
היה ברצוני להשתמש בפיצוי זה במלון אחר ברשת פתאל.
נאמר לי שלא אוכל להשתמש במלון אחר ברשת פתאל. אם כך מדוע אתם משתמשים בסיסמא: "אנחנו מארחים באהבה" ? (ברשת פתאל)
עקב כך נאלצתי להזמין נופש קיץ במלונות ישרוטל .
אם ברצונכם להוכיח שההתנצלות והפיצוי הם אמיתיים עומד אני על דעתי שתאפשרו לי להשתמש בפיצוי שניתן לי בכל מלון ברשת מלונות "פתאל" .

שריקר אורן

העתקים: הרשות להגנת הצרכן.

מג'יק נירוונה קלאב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה