פרטי התלונה

תלונות מג'יק נירוונה קלאב

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
"ירח דבש" נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
ביום 28/6/07 בעלי הזמין דרך מוקד ההזמנות הטלפוני, נופש "ירח דבש" במסגרת מועדון "החיים הטובים" במלון מג'יק נירוונה בים המלח. בהמלצת מוקדנית המכירות, שודרג החדר ל"דלוקס" בתוספת כספית והכל כדי להבטיח "ירח דבש" מהנה במיוחד, שכן זהו אירוע ייחודי שלא ישוב על עצמו.

ואכן שמנו פעמינו מצפת לבית המלון בים המלח. לאחר נסיעה ארוכה ומייגעת, הגענו למלון בשעה 19:00 נפעמים ונרגשים, אך למרבה האכזבה התברר כי לא נזכה לנפוש כל כך מהר שכן לא נותר במלון חדר "דלוקס". מרגע זה ועד שקיבלנו חדר עברו כשעתיים שבהם המתנו בלובי (כן כן) וזה לאחר נסיעה של לפחות 4 שעות... החדר שקיבלנו היה רגיל (לא כפי שהזמנו) ולא לשביעות רצוננו, צפוף וקטן וכך חגגנו לילה ראשון של "ירח דבש" בעצבים ודמעות. נשארנו במלון בלית ברירה עם תחושת מועקה (ניסינו לבדוק אפשרות לעבור למלונות אחרים- אך התפוסה היתה מלאה- תחילת החופש הגדול, רציתי לחזור לצפת אך בעלי לא היה מוכן לנהוג עד שם באותו יום). למחרת נאלצנו לארוז את חפצינו ולעבור בשעה 14:00 לחדר דלוקס שהתפנה. צוות המלון ראה בהחזרת 100 ₪ מענה לטרטור ולחוסר הנעימות שנגרמה לנו במעבר מחדר לחדר ובהמתנה מורטת עצבים בלובי. חוץ מכאב הראש וחוסר ההתחשבות של פקידי הקבלה התאכזבנו לגלות כי המלון המוני, מתוחזק ברמה בינונית והאוכל (הכל כלול) ממוחזר – סבלתי לראשונה בבית מלון מכאבי בטן עזים בחילות וסחרחורות ואני לא הייתי היחידה שסבלה...

מלבד העובדה שלא קבלנו תמורה לכסף הרב שהוצאנו, מדובר בחוויה של פעם בחיים שהוחמצה, עד היום יש לי טעם מר מה"ירח דבש" שלי ושל בעלי ורשת פאתל נושאת באשמה... במקום שאני ובעלי ננצור את חווית הירח דבש לנצח ביליתי בבכי ובכעס על פקידי קבלה אטומים!!!
נכון שזה קרה לפני יותר משנה אבל עד היום לא הצלחתי להדחיק את החוויה הלא נעימה הזאת, חבל ממש חבל!
עלבון צורם, עגמת נפש, פגיעה נפשית סוג הנזק :

מג'יק נירוונה קלאב שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי- מנהלת פנ שם ותפקיד:
אני מודה לכם על שבחרתם להתארח במלון גולדן טוליפ קלאב ים המלח.

נא קבלו שוב את התנצלותנו על אי הנוחות שנגרמה לכם במהלך שהותכם במלון, בחודש יוני 2007.

על אף שעבר זמן רב מאז התארחתם במלון, מבדיקת הזמנתכם עולה כי שובצתם, ללא תוספת תשלום, ליחידה משפחתית באגף החדש שלצערנו, לא ענתה על דרישותיכם. שיבוצכם לחדר מג'יק היה למשך הלילה, עד ליום המחרת בשעה 12:00 שבו הועברתם לחדר דלאקס.

אני מצרה על כך שלא חשתם בטוב בעת שהותכם במלון. מתוך רצון לעמוד בתקני האיכות של משרד הבריאות ועל מנת לתת לאורחינו את השירות הטוב ביותר, איכות המזון נבדקת באופן עקבי וללא פשרות. לשמחתנו, לא נתקבלו פניות דומות מאורחינו.
תגובה:
כפי שכתבתי במכתביי הקודמים בספטמבר ואוקטובר 2007, פנייתכם נבחנה וטופלה על ידנו בתאום עם הנהלת המלון, במלוא תשומת הלב.

נשמח לשוב ולארח אתכם במלונותינו.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה