גליה רינג, מנהלת פניות |
שם ותפקיד: |
גברת גולדברג שלום רב,
אכן ב-19 לינואר 2006 התקיימה שיחה בינך ובין מנהלת קשרי אורחים במלון, גב' מורן עמר, שבעקבותיה נשלח אלייך מכתב פיצוי המאפשר מימוש ימי כיף במלון.
לצערנו חלה תקלה בסניף הדואר, תקלה עליה לא דווח לנו על ידי הדואר, אלא התבררה רק בדיעבד לאחר פנייתך.
אני מבינה כי הגב' עמר שוחחה איתך בתאריך 8 בפברואר 2006 טלפונית, התנצלה בעניין ושלחה את המכתב שוב בדואר רשום על מנת שתוכל לבצע מעקב אחרי המשלוח, ואף ביקשה כי אם לא תקבלי תגובה בזמן סביר תצרי איתה קשר.
אני מתנצלת על העיכוב, אם כי כאמור הוא לא נבע מתקלה אצלנו ואף לא היה ידוע לנו עליו עד לפנייתך.
אני מודה לך על פנייתך ואשמח לראותך שנית בין אורחינו. |
תגובה: |
כאמור, המכתב נשלח שנית בדואר רשום |
פתרון: |
|
|