פרטי התלונה

תלונות מרידיאן חיפה

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איכות ושירות נושא התלונה:
ניגרקר אבי שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏25 ‏ספטמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
לאורנדו סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב
בתאריך 25.9.11 ועד 28.9.11 התארחנו במלון הנ"ל
איכות המזון היתה ירודה האוכל היה קר ולא טעים לא היה מבחר מזון המכבד את רשת המלון, הייתי עם בני בן 7 שלא היה מבחר מזון לילדים בגילו למרות שבהזמנה כתוב שאני מגיע עם ילד.
בסמוך לכניסה לחדר האוכל ישנה חנייה שהיה עולה ממנה ריח רע של ביוב שהגיע עד לכניסה לחדר האוכל דבר שלא יעלה על הדעת
כמו כן שהתקשרנו לקבל שירות מהחדר בשעה 21:30 שעה סבירה נמסר שאין מי שיתן שירות ואם אנחנו רוצים משהו אנחנו נרד למטה ונקח בעצמנו.
מיותר לציין שככה אי אפשר לנהל חופשה עד כמה וכמה ששילמנו מכספנו בכידי לקבל שירות ואיכות.
עלבון סוג הנזק :

מרידיאן חיפה שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי- מנהלת פנ שם ותפקיד:
אני מודה לך על פנייתך להנהלת רשת מלונות פתאל תגובה:
נשלח מכתב תשובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה