פרטי התלונה

תלונות נהר הירדן

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רמת הניקיון ותקינות הציוד בחדרים נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏29 ‏יוני ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 29.6-1.7 התארחתי במלון גולדן טוליפ טבריה (נהר הירדן המחודש) בחדר מס' 326.
ברצוני לציין מס' אירועים:
רמת ניקיון בחדר. מרפסת החדר מלאה בחרקים, ובעיקר עכבישים, משני צידי המרפסת ישנם קורי עכביש. דבר זה מנע ממני לפתוח את מרפסת החדר ושלא לדבר על להיות בה. לאורך כל שהותי נאלצתי להישאר עם דלת סגורה מפחד וגועל. ושלא לדבר על לאוורר את החדר.. אגב, צילמתי את העכביש לכל המעוניין...
כמן כן, המזגן מרעיש מאוד ורמת הקירור צולעת ביותר.
פינוי החדרים בשבת מתבצע בצאת השבת, כאשר ניסיתי להיכנס אל החדר בשעה 16:00 לערך, המפתח לא פתח את הדלת, כשפניתי אל הקבלה נאמר לי כי פג תוקפו של הכרטיס בשעה 14:00 ועידכנו לי אותו מחדש.
לא הצלחתי להיכנס אל החדר, למזלי (על מנת למנוע ממני התרוצצות נוספת) בחדר ממול היה עובד משק שלאחר בירור פרטים ואימות נתונים (אגב, משפיל ביותר) פתח לי את דלת החדר עם המפתח שלו.
ברצוני לציין כי עובדי המלון מאוד אדיבים ונחמדים...


עוגמת נפש סוג הנזק :
לשיקול דעתכם... פתרון נדרש :

נהר הירדן שירות לקוחות

, תגובה:
גליה רינג, מנהלת פניות שם ותפקיד:
גב' קרני שלום רב,

הנדון: פנייתך להנהלת רשת מלונות פתאל

ראשית ברצוני להודות לך על כי בחרת לשהות במלון גולדן טוליפ טבריה ועל כי הקדשת מזמנך להפנות לתשומת לבנו את הנושאים אשר לא היו לשביעות רצונך.

שביעות הרצון של אורחינו הנה בראש סולם העדיפויות שלנו, ואנו עושים כמיטב יכולתנו להנעים את זמנם ולענות על ציפיותיהם. כמערכת השואפת למצוינות, ניתנת תשומת לב מיוחדת להערות והארות אורחינו המאפשרות תהליך מתמיד של שיפור רמת השירות והמוצר במלוננו.

באשר לליקויים שהוזכרו על ידך - אבקש לא להלאות אותך בתירוצים כאלה ואחרים, שכן המתואר על ידך אינו מאפיין את המלון ואינו תואם את רמת השירות אליה אנו שואפים. אנא קבלי את התנצלותי בעניין זה.

כאמור, אנו מתייחסים ברצינות רבה לפניות מצד אורחינו, והערותייך הועברו לטיפולם האישי של מנהלי המחלקות הרלבנטיים לצורך הפקת לקחים.

כידוע לך, סיסמתנו ברשת מלונות פתאל היא "אנחנו מארחים באהבה".
צר לי אם בשהותך זו לא הצלחנו לתת לך תחושה זו, אך כולי תקווה כי בשהותך הבאה אצלנו אכן תחושי כך.


תגובה:
בהתייחס לנאמר לעיל, אני מקווה כי תינתן לנו הזדמנות נוספת לארח אתך במלוננו, ואשמח להעניק לך 20% הנחה בשהייתך הבאה במלון גולדן טוליפ טבריה.
מכתב המאפשר את מימוש ההטבה יישלח אלייך באמצעות הדואר.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה