פרטי התלונה

תלונות נהר הירדן

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביזיון לרשת מלונות פאתל נושא התלונה:
נחמני כרמית שם/כינוי:
‏יום שישי ‏17 ‏אוקטובר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
כאחת שיכולה להרשות לעצמה חופשה משפחתית אחת לשנה התאכזבתי קשות ממלון "גולדן טוליפ טבריה" השייך לרשת מלונות "פאתל " לאחר התארחות במרידיאן ים המלח ובמרידיאן אילת השיכים גם הם לרשת מלונות פאתל הזמנתי את החופשה לטבריה ממש בעניים עצומות .
אני ממש לא מבינה איך המלון יכול להחשב למלון 4 כוכבים , הרהוט בחדרים כולו ממש מתפרק כל הבגדים שהכנסו לארון הבגדים התמלאו בסיבי עץ, מגירות השידות שבורות המיטות העשויות מסקי בצדדים מלאות בחורים , המיטה המתקפלת שהיתה מיועדת לילד שבורה לא הצלחנו לפתוח אותה (נאלצו להחליפה , במיטה אחרת שגם מצבה לא היה מזהיר ) .
שלא נדבר על חדר האמבטיה. זו החופשה היחידה שלא הרשתי לעצמי למלא אמבט ולהירגע . הכל חלוד הביוב מלא בשערות הקרמיקות סדוקות הוילון שהיה פעם לבן מלא בכתמים צהובים . ובכלל רמת הניקיון בחדר ובמלון שואפת לאפס. הבריכה של המלון מתאימה יותר לחדר כושר ולא למלון שמונה 400 חדרים .בנוסף קיים ריח בכל המלון משהו מתוק שאין לי מושג מאיפה הוא הגיע או מחומרי הניקוי או משהו שהחדר למיזוג שפשוט עושה בחילה , המעליות קטנות וסריחות . ברצוני לציין כי הדבר היחיד שניחם זה האוכל שהיה סביר וצוות הבידור. בקיצור חופשה ממש אבל ממש לא מוצלחת . א כ ז ב ה .
עוגמת נפש סוג הנזק :

נהר הירדן שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי, מנהלת פנ שם ותפקיד:
אני מתנצלת בשמי ובשם צוות המלון על כך שלא הצלחנו ליצור עבורך ועבור בני משפחתך חווית אירוח איכותית ומספקת.

שמחתי לקרוא כי את אורחת חוזרת של הרשת. אנו מייחסים חשיבות רבה לאורחים חוזרים ומעריכים את נאמנותם לרשת ולמלונותיה.

צר היה לי לקרוא כי מצאת טעם לפגם בשהותך במלון גולדן טוליפ קלאב טבריה ועל אי הנוחות אשר נגרמה לך במהלך שהותך בו.

אנו מייחסים חשיבות רבה להערות אורחינו וכחלק מהתייחסות זו הועברו הערותייך לתשומת לב וטיפול הנהלת המלון.
הערכתך באשר לאיכות המזון ולצוות הבידור הועברו למנהל מזון ומשקאות במלון ולמנהל הבידור הרשתי.
אשמח אם תאפשרי לנו הזדמנות להוכיח שלמדנו והשתפרנו בביקורך הבא.
תגובה:
כאות לרצוננו הטוב ומתוך רצון לתת את מלוא השירות נשמח להעניק לך בחירה בין ההטבות הבאות: 25% הנחה וטיפול VIP על ידי מנהלת קשרי אורחים , הגב' נאווה יחיאלי, בשהותך הבאה במלון גולדן טוליפ קלאב טבריה או לחילופין יום כיף לזוג מבוגרים וילד באחד ממלונות הרשת (יום כיף כולל ארוחת צהרים, קפה ועוגה, שימוש במתקני המלון וכניסה חופשית לספא המלון לא כולל טיפולים). מימוש יום כיף לא יתבצע בחגים.

גב' שלוש, אני מתנצלת שנית ומודה לך על פנייתך בתקווה לראותך שוב בין אורחינו.
מכתב נשלח בהתאם לאורחת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה