|
|
|
|
|
|
יחס מזלזל ודוחה< |
נושא התלונה: |
יום חמישי 02 אוקטובר 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
שלמה מעודה 15 |
כתובת: |
ראש העין |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
הגעתי ללשכת התעסוקה ע"מ לקבל שרות ועזרה במציאת עבודה חדשה
המקום היה ריק מאנשים פקידה אחת ישבה עם לקוחה ופקידה שנייה דיברה בטלפון. המתנתי כ-20 ד' עד שהפקידה שדיברה בטלפון התפנתה אלי .
במהלך התהליך של רישום פרטים ונסיון תעסוקה קודם וכו' היא מילאה את הטפסים באופן שרירותי ולאחר ששאלתי אותה מדוע היא לא מקפידה בנושא היא אמרה שזה לא משנה בכל מקרה ושאלך לביטוח לאומי לקבלת קיצבת אבטלה.
יצאתי משם פגוע משום שלעולם הייתי אדם עובד ולא חשבתי בכלל על בקשה של קיצבת אבטלה וגם בתחושה קשה שמשרד ממשלתי לא נתן לי בעצם שירות המגיע לי כמשלם מיסים ולשם מה בעצם לשלם מיסים עם לא מקבלים שירות עבור זה.
|
בדיקה מלאה של חברות ממשלתיות ולתת דין וחשבון על בזבוז כספי ציבור. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
משרד התעסוקה שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|