אין מענה טלפוני< |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
ת"א, ירושלים, צפון ודרום |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
שלום רב,
מזה 3 חדשים אני מנסה ליצור קשר טלפוני עם יח' הסמך לעובדים זרים - ענף סיעוד של משרד התמ"ת וללא הצלחה. יש להם ימים ושעות של מענה טלפוני אנושי, אבל כשמתקשרים בימים ובשעות המתאימים - אין תשובה- במחוז ת"א הטלפון תפוס 24 שעות ביממה (כן כן גם באמצע הלילה), ואילו בשאר הסניפים (מחוז ירושלים, מחוז הצפון והדרום) ישנו מענה אלקטרוני שמפרט מהם שעות המענה הטלפוני ובסופם אתה שומע את משפט הקסם "תודה שהתקשרת" ואז אתה מנותק מהמערכת. פשוט לא ייאמן! וכך לאזרח הקטן אין עם מי לדבר אין מי שיענה על שאלותיו ואין אפשרות להתלונן. מה עושים?
|
|
|
|
|