מתן שירות ע"י נציג שירות |
נושא התלונה: |
אזור ירושלים |
אזור: |
תיאור הבעיה:
הבוקר הגעתי בפעם הראשונה למשרד התעסוקה בתחנה מרכזית בירושלים.
נציגת השירות ישבה ליד שולחן, במקום גלוי לחלוטין (לא במחיצה או בחדר), חשופה ל"התנפלות" של הקהל, שמגיע בפעם הראשונה למשרד ואינו יודע מה לעושות ואיך. היא פנתה לאחד, ותוך כדי אדם אחר פנה אליה והיא ענתה לו והיא עוד לא הספיקה לטפל בראשון והשלישי שאל אותה שאלה. זה אולי נשמע יעיל וחוסך זמן, אך לא כך הדבר.
ברצוני לציין שקיבלתי שרות מהיר ונאות מהפקידה, אך ללא סדר, ללא פרטיות וללא צנעת הפרט . אני חושבת שיש מקום לשפר את התנאים לקבלת הקהל.
|
חוסר סדר ופרטיות לאדם שנמצא במצב רגיש ומגיע לקבל שירות . |
סוג הנזק : |
|
|
|
|