פרטי התלונה

תלונות משרד התעסוקה

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה משרד התעסוקהשעות פתיחה משרד התעסוקה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
דמי אבטלה נושא התלונה:
מלול ליאת שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏21 ‏יולי ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
אני אם חד הורית,

בתחילת השנה (ינואר) פוטרתי ממקום עבודתי לאחר חופשת הלידה והתחלתי לחתום בלשכה על מנת לקבל את דמי האבטלה המגיעים לי. במקביל הלכתי לראיונות עבודה. לאחר תקופה קצרה נאמר לי שעלי ללכת בנוסף ללראיון עבודה מטעם משרד העבודה (בטלמרקטינג - למרות שאני אקדמאית בעלת תואר במחשבים מהטכניון). בנוסף נאמר לי שאני לא זכאית לקורס מטעם משרד העבודה (דבר שהתברר כשקר גס מאוחר יותר).

בכל אופן, במקביל התקבלתי לעבודה במשרה חלקית ועל כן הפסקתי לחתום בלשכה (וכמו כן לא הלכתי אל "ראיון העבודה" אליו נשלחתי - כי כבר הייתה לי עבודה)

מאוחר יותר התברר לי שכל המשכורת שאקבל לא תעלה על כ 3000 ש"ח ושיש באפשרותי לקבל את שארית ימי האבטלה המגיעים לי על פי חוק במקביל. יצרתי קשר עם הלשכה ונאמר לי שאכן כך ושעלי לבוא ולחתום.

הגעתי אל הלשכה יום למחרת (יום רביעי) וחתמתי. המשכתי לבוא (עם ילדה בת שנה על הידיים) לחכות בתור ולחתום - בימי רביעי כפי שהתחלתי ואף אחד לא טרח להגיד לי אחרת.

היום (ה 21 לחודש יולי), כשבעה שבועות לאחר שהתחלתי לחתום, נאמר לי פתאום שכל התקופה שחתמתי "לא נחשבת" מאחר ולא באתי "ביום שלי" שהיה יום שלישי בזמן שהייתי מובטלת (דבר שכמובן לא יכלו להגיד לי בפעם הראשונה שבאתי אלא רק לאחר חודש וחצי של חתימות). במקביל נאמר לי שעלי לעבור "וועדת ערער" שאמורה לאשר לי זכאות בכלל, מאחר ו"סרבתי" לפנות למעסיק מטעמם (להזכירכם התחלתי כבר לעבוד בתקופה זו).

פניתי למנהל הסניף ובנוסף ליחס מזעזע ומזלזל ולחוסר רצון מוחלט לעזור או אפילו להקשיב - שיקר לי (אם מתוך בורות ואם מתוך רצון לנפנף אותי) ואמר שאם אני עובדת, ולא משנה מה השכר, אינני זכאית לשום דבר ואין לי מה לחפש שם.

אצל הפקיד, נאמר לי שלא ניתן טכנית לשנות את יום החתימה, אך על מנת "לעזור לי" נאמר לי לחתום שאני "שומרת מצוות" ואז יוכלו להחשיב לי את יום אתמול שהיה תשעה באב וכך ייחשבו לי פעם אחת שבאתי... (מתוך 7) או פעמיים (אם אבקש מרופא אישור מחלה רטרואקטיבי על שבוע שעבר...)

אני מניחה שהגישה במקומות ארורים אלו היא להוציא את החשק לאנשים לבוא, אבל אני מצפה בסך הכל לקבל את מה שמגיע לי על פי דין - לא יותר ובטח שלא פחות! שלא לדבר על יחס אנושי ורמת ידע מינימלית של ההנהלה האמורה לטפל בנושא.

אני מאחלת מכל הלב לכל אחד מן העובדים במקום להנות משרותיו של המשרד בעתיד הקרוב.
כספי סוג הנזק :
אני מצפה לקבל כל אגורה המגיעה לי ולטיפול בגורמים האחראיים לחוסר היעילות והשחיתות במשרד זה. פתרון נדרש :

משרד התעסוקה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה