פרטי התלונה

תלונות משרד התעסוקה

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה משרד התעסוקהשעות פתיחה משרד התעסוקה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לשכת התעסוקה כתבה "סירוב" במקום "אי התאמה" כפי שמופיע במסמך נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏10 ‏אוקטובר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
מרכז צימר-שד' מנחם בגין 1 כתובת:
אשדוד סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב.
שמי ליטל תורג'מן ת.ז. 20160188 . בתאריך 10/10/2010 ניגשתי למשרד התעסוקה והפקידה הפנתה אותי לעבודה בסופר דיל באשדוד.
ניגשתי לאחראית והיא אמרה לי שאיני מתאימה לדרישת העבודה. הם מחפשים אנשים עם כוח פיזי על מנת שיוכלו להרים ארגזים כבדים על גבי המדפים. היא כתבה לי על מסמך -"אי התאמה לתנאי העבודה". ניגשתי עם המסמך למשרד התעסוקה, לפקידה בשם מינה וזאת כתבה לי סירוב. שאלתי לפשר הסירוב והיא אמרה לי, הסבר תקבלי בוועדה בעוד חודשיים. הייתי בהלם! בשוק מוחלט! יומיים לאחר מכן, אימי הגיעה יחד איתי למשרד התעסוקה על מנת לשוחח עם מנהל הלשכה מר אלדד כנפו. מר כנפו אמר שאין מה לעשות ושנחכה לוועדה, ושאי אפשר לפשפש במסמכים ולחפש את המסמך הזה כרגע. הוא לא טרח לברר ולעזור לנו. שלח אותנו הביתה בוכיות.
חודשיים לא קיבלתי קיצבת אבטלה. אמי היא חד הורית ומגדלת ארבע ילדים עם קיצבת הבטחת הכנסה. כשאני עובדת, אני עוזרת לאמא לכלכל את הבית. המצב בבית מאוד קשה ובחודשיים האחרונים הוא נעשה קשה יותר.
אותה פקידה בשם מינה שאחראית על השמת העבודה, החליטה על דעת עצמה לכתוב לי סירוב, כשעל המסמך כתוב במפורש שחור ע"ג לבן - "אי התאמה לתנאי העבודה"!!!
חשוב לי לציין, שאני בת 21 וחשוב לי לעבוד ולעזור לאמא ולאחיי. אני מאוד חרוצה ואין לי שום בעיה לעבוד, נהפוכו! לפני מס' ימים התחלתי לעבוד ביינות ביתן כארזנית.
אני לא מבינה את השערורייה הזאת!!! למה הפקידה מינה עשתה מעשה כזה, ולמה מנהל הלשכה שתפקידו לנהל ולעזור, מתעלם מפנייתינו ואינו עוזר.
חורה לי מאוד היחס המשפיל והמעליב מצד הפקידה ומצד מנהל הלשכה. כואב לי בלב שיש אנשים שפוגעים בפרנסה של בן אדם, כי ככה מרגיש להם.
מבקשת לקבל פיצוי כספי על כל התקופה שנגזלה ממני.
כרגע נמצא ברשותי העתק של המסמך, שמוכיח שאיני מתאימה לתנאי העבודה.
במידה שלא אקבל תשובה הוגנת, אפנה למדיות התקשורתיות שמופיעות אצלכם באתר.
תודה רבה!
כספי סוג הנזק :
מכתב התנצלות ותשלום עבור התקופה שנגזלה ממני פתרון נדרש :

משרד התעסוקה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה