|
|
|
|
|
|
מעונות נעמת |
נושא התלונה: |
אזור הדרום |
אזור: |
תיאור הבעיה:
טלפונית כמעט בלתי אפשרי להשיג. וזאת הדרך היחידה שניתן ליצור קשר עימם.
גם אחרי שסוף סוף עונים (חצי יום) בדרך כלל צריך להעביר פקס אליהם (תלושי משכורת) וצריך להתקשר שוב לודא שהפקס הגיע. ושוב לקוח הרבה זמן עד שהם עונים. אם אישרו שקיבלו פקס בדרך כלל בבירור טלפוני נוסף לגבי הטיפול בו, הם כמעט ב- 100% הם טוענים שלא קיבלו את הפקס. ואז זה חוזר חלילה מחדש ולעיתים זה לוקח מספר חודשים עד שהעניין מסודר. אין דרך אחרת להעביר אליהם מסמכים אלא רק בצורה זו. הטיפול מסורבל, אין עם מי לדבר. ובנתיים הם גובים את המקסימום תשלום כאשר בעצם היכולת של האם מועטה ביותר, נוצר גרעון בחשבון של האם. בקיצור מתן שירות של המשרד שואף לניקוד 0
|
שיהיה אפשר להגיע פיזית עם כל הדרוש ואז להיות בטוחים בקבלת החומר.או מענה טלפוני מהיר יותר ועם עובדים שיודעים את העבודה.... |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
משרד התעסוקה שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|