פרטי התלונה

תלונות סופרלנד

תלונות אטרקציות וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה סופרלנדשעות פתיחה סופרלנד גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הננהגות שאינה הולמת שגרמה לעוגמת נפש נושא התלונה:
‏שבת ‏22 ‏אוקטובר ‏2016 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
סופרלנד , שדרות מרילנד 5, ת.ד. 5023 ראשל"צ כתובת:
תיאור הבעיה:
ב-22.10.16 נסענו אחותי, אחיינית שלי בת ה-7 ואני לממש את מתנת היום הולדת שרכשתי לאחיינית שלי. אך במקום להנות זה הפך להיות מפך נפש לכולנו. אנחנו ממש, ממש מבקשים שכעת שיהיה מישהו שירים את הכפפה ויקשיב לדברים עד תום ויחליט. נכנסנו לסופרלנד ובבדיקה מצאו אצלינו קופסאות שימורים ולכן החלטנו לאכול מחוץ לסופרלנד וביקשנו את הכרטיסים בחזרה. לאחיינית שלי שמו חותמת ולנו (אחותי ואנ)י לא שמו חותמת. כשחזרנו בחזרה לאחר שאכלנו גיליתי שהכרטיסים אבדו לי. ביקשתי מהשומר שדרכו ניכנסתי בפעם הקודמת שיכניס אותנו כיוון ששילמנו אבל הכרטיסים אבדו לי. השומר אמר לי שהוא זוכר אותנו אך לא יכול להכניס אותנו ללא הכרטיסים. לאחר שקראו לקב"ט נענינו שאי אפשר להכניס אותנו רק את הילדה. אני שואלת אתכם (כהורים) האם אפשר להכניס ילד בין 7 לבדו לסופרלנד???? לא עזר שום הפצרות ושום התחננות, אפילו הקופאית הגיעה לשומרים ואמרה ששילמנו וזה לא עזר. הטענה הייתה שאם מישהו הרים האת הכרטיסים ונכנס אז הסופרלנד הפסיד שני כרטיסים כאשר בתוך המתחם של הסופרלנד היו אלפי ילדים הייתי צריכים לחנות מרחק של 10 דקות הליכה מהסופרלנד. לסופרלנד זה היה הפסד זניח לי זה היה משמעותי בתקופה שאני נמצאת בה (ולא אפרט) אז אני רוצה לשאול את ההנהלה איפה האנושיות??,?? איפה
האמון?? בסופו של דבר המטרה של הסופרלנד לגרום לנו להנות ולעשות פאן, מה היה קורה אם היו מכניסים אותנו??? זה היה משפיל, וגם עכשיו כשאני כותבת זאת אני מרגישה כך. אני מקווה שזה יגיע לאנשים שיש להם לב וכן ישנו את החוויה שלנו. כעת יש בידי כרטיס אחד שביקשנו החזר ויש לו גם את השובר יש לי גם את קוד ההטבה שמימשתי, אז אני מאוד מבקשת שבעקבות האירוע החריג הזה תתקיים בדיקה ותינתן לנו האפשרות לממש את מתנת יום ההולדת של האחיינית שלי שכל כך חיכתה לזה.
כספי סוג הנזק :
מבקשים להיכנס לסופרלנד ולממש את הכרטיסים שאבדו לנו פתרון נדרש :

סופרלנד שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה