פרטי התלונה

תלונות רולטיים

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע וחוסר לקיחת אחריות נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 7/8/2012 רכשתי שעון טיסו בחנות אימפרס בקריון.
השעון עם אחריות יצרן של שנתיים.
כמעט שנה לאחר הרכישה השעון התחיל "לזייף" ולאחר.
השעון נשלח לתיקון במעבדת רולטיים ולטענתם הוחלפה סוללה(תמוה בעיני נושא החלפת סוללה לאחר שנה), לאחר עוד שנה החל השעון שוב לאחר ולזייף והשעון נשלח שוב למעבדת רולטיים. במעבדה טענו שוב כי הוחלפה סוללה, והפעם בעלות של 150 ש"ח ולאחר שטענו כי אושר על ידי טלפונית (דבר לא נכון בכלל, לא ייצרו עימי קשר). לאחר פחות מחודש שוב החל השעון לאחר ולזייף , השעון הוחזר למעבדת השירות עם מכתב מצורף אליו ובו בקשתי ליצור עימי קשר בהקדם. טענתי בפני המוכרת שהעבירה את השעון למעבדה כי קיימת בעייה במכלולי השעון עוד מתקופת האחריות.
נכון להיום, שבוע וחצי לאחר שליחת השעון למעבדה לא יצרו עימי קשר ואף לא ניתן להשיג מענה טלפוני במעבדה היות והטלפון הרשום על תעודת המשלוח איננו מחובר.
הואיל ורכשתי שעון יוקרתי וממותג דרישתי היא לקבלת שעון חדש או החזר כספי.
כספי סוג הנזק :
החלפת השעון לחדש או קבלת החזר כספי פתרון נדרש :

רולטיים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה