|
|
|
|
|
|
שעון חזר "מתיקון" אך עדין לא תקין |
נושא התלונה: |
יום שני 30 אוקטובר 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לאחר שהשקעתי סכום מכובד ברכישת שעון סווטש חדש לאחר כ 3 חודשים הוא התמלא באדים בתום ביקור בבריכה.השעון הגיע לטיפול במעבדות רולטיים (נמסר בסניף עזריאלי) ולאחר כ שלושה שבועות שהיה בתיקון לטענתם ועבר בדיקת אטימות חוזרת חזר השעון לחנות. היום ב30/10/06 לקחתי את השעון .לאחר מספר שעות שוב התמלא השעון באדים.
מאוכזב מאוד מהשירות ויותר מזה שעות שהתמלא באדים כבר מספר פעמים לטעמי לא צפויים לו חיים ארוכים .
בחנות סווטש מפנים אותי לרולטיים ושם מפנים אותי לחנות בחזרה ....וחוזר חלילה.
|
בזבוז זמן ודלק להגיע לעזראלי |
סוג הנזק : |
החלפה בחדש |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
רולטיים שירות לקוחות
, תגובה:
|
גדי גרטל, מנהל שירות ל |
שם ותפקיד: |
איציק שלום
ראשית אציין כי חברת רולטיים יבואנית SWATCH עומדת מאחורי מוצריה בהתאם להגדרת היצרן.
אבקש לשלוח את שעונך בשנית למעבדת חברתנו על מנת לבחון את טענתך.
נא לשלוח בדואר רשום לכתובת: רח' אימבר 7 קריית אריה פ"ת 49002.
|
תגובה: |
לאחר בדיקת השעון ניצור עמך קשר לפתרון הסוגייה.
תודה על הסבלנות
בכבוד רב
גדי גרטל
רולטיים |
פתרון: |
|
|
|