פרטי התלונה

תלונות רולטיים

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מתן החזר כספי על שעון שהוחזר לאחר יותר משנה מהקניה נושא התלונה:
‏יום שני ‏18 ‏יולי ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
קניון עזריאלי סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני יותר משנה קניתי בסניף עזריאלי שני שעוני סווטש שכל אחד מהם עלה 410 שח
אחד השעונים לא התאים לי ולמחרת החזרתי אותו לחנות.
למרות שביקשתי החזר, קיבלתי זיכוי לחצי שנה. לא הייתה לי ברירה אלא להסכים לתני זה שנוגד את החוק באופן ברור.
במהלך חצי השנה הזו חזרתי לחנות מספר פעמים ולא מצאתי תחליף לשעון או תכשיט אחר וביקשתי החזר כספי אך שוב נעניתי בשלילה וקיבלתי הארכה של הזיכוי למשך חצי שנה נוספת.
כמובן שהיה עלי להמשיך ולבקר בחנות שבקניון עזריאלי כשכל ביקור עלי לשלם חניה
ועלות החניה עלתה לי כבר עשרות שקלים (ואל תטעו אני לא טיפוס שמטייל בקניונים כך שאני מגיעה לשם במיוחד לחנות)
משלא מצאתי שעון החלטתי לקנות טבעת שמצאה חן בעיני אך לא היתה להם המידה שלי והם טענו שאין הם יכולים לבצע הזמנה של המידה שלי כי הם מייצרים רק במידות קבועות מראש. בקיצור אין עם מי לדבר , בתחושתי שירות זה מושג זר להם.
לאחר שהתייאשתי מהחנות פניתי לשירות לקוחות שלם בבקשה לקבל החזר כספי תמורת דף הנייר מרוט בן שנה שכתוב עליו סכום של 410 שח ואין לי מה לעשות עימו
אחרי תלאות של העברות מעובד לעובד ,משרות לקוחות לחשבונות הלוך וחזור עד שעזבתי את זה למספר חודשים כי לא היה לי כח לשמוע את השם של החברה הזו אפילו.

אני פונה אליכם בתקווה שתוכלו לעזור לי לסיים את הסיפור הקפקאי הזה

תודה מראש על היותכם כתובת לתלאותיו של הצרכן הישראלי

רות
כספי סוג הנזק :
החזר כספי של עלות הקניה פתרון נדרש :

רולטיים שירות לקוחות

, תגובה:
גדי גרטל, מנהל שירות ל שם ותפקיד:
רות שלום

זיכוי עבור מוצר מקובל ע"פ חוק ובתנאי שקיים שלט בחנות המציין זאת כפי שמופיע בסניף SWATCH עזריאלי.
ברצוני ליידעך כי חברת SWATCH מוציאה ארבע קולקציות בשנה הכוללות עשרות דגמים חדשים בגוונים שונים.

בצר לי כי טרם נמצא מבוקשך אך בטוחני כי אכן יימצא.
תגובה:
נשמח כבעבר להאריך את תוקף זיכוי המוצר שבאמתחתך ובמקביל ניצור עמך קשר על מנת לסייע לך.

מרכז שירות רולטיים 039297008 , א-ה בין השעות 09:00-16:00 .

נשמח לעמוד לשירותך
בברכה

גדי גרטל,מנהל שירות לקוחות ארצי



פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה