פרטי התלונה

תלונות רולטיים

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות תיקונים לקוי - מבקשת פיצוי הולם נושא התלונה:
אלחדאד  נטלי שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏30 ‏ינואר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
גדי /לאעד/לאסי סניף חברה:
תיאור הבעיה:
קניתי שעון סווטס לפני כ- שנתיים ומאז שקניתי אותו הוא בתיקון הלוך וחזור לצערי הרב - לא נהיניתי ממנו כהו זה - נסעתי מנתיבות עיר מגורי לב"ש הלוך וחזור בגגל השעון הנ"ל כ-10 פעמים .קיבלתי שירות דוב ולא שירות טוב .
אנ י מבקש לקבל שעון אחר חדש ולא מהדגם הזה בכלל השעון כיום נשלח לתיקון אך אינני מעוניית בשעון זה .
אגב לכל בני משפחתי משתמשים רק בסוואטץ
אני מצפה מחברה כזאת מכובדת ובן לאומית לתת שירות ברמה הראויה אחרת אפנה לערכאות אחרות דבר שאיניני מעוניית בו .
עוגמת נפש/ביזבוז זמן ועלבון אישיי סוג הנזק :
פיצוי כספי הולם - החלפת שעון לשעון אחר חדש יותר . פתרון נדרש :

רולטיים שירות לקוחות

, תגובה:
טל סגל,מנהל שירות לקוח שם ותפקיד:
נטלי שלום,
חברת רולטיים עומדת מאחורי מוצריה בהתאם להגדרת היצרן.
מדיניות שירות הלקוחות של מותג SWATCH אינה תואמת את תיאוריך, לפיכך
נבדוק את המקרה בכדי להשתפר לבאות.
תגובה:
נציגת שירות מטעמנו תיצור עמך קשר בהקדם לפתרון הסוגיה בהתאם להגדרת היצרן- SWATCH.
בברכה,טל סגל רולטיים
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה