|
|
|
|
|
|
שירות תיקונים לקוי - מבקשת פיצוי הולם |
נושא התלונה: |
אלחדאד נטלי |
שם/כינוי: |
יום רביעי 30 ינואר 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
גדי /לאעד/לאסי |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
קניתי שעון סווטס לפני כ- שנתיים ומאז שקניתי אותו הוא בתיקון הלוך וחזור לצערי הרב - לא נהיניתי ממנו כהו זה - נסעתי מנתיבות עיר מגורי לב"ש הלוך וחזור בגגל השעון הנ"ל כ-10 פעמים .קיבלתי שירות דוב ולא שירות טוב .
אנ י מבקש לקבל שעון אחר חדש ולא מהדגם הזה בכלל השעון כיום נשלח לתיקון אך אינני מעוניית בשעון זה .
אגב לכל בני משפחתי משתמשים רק בסוואטץ
אני מצפה מחברה כזאת מכובדת ובן לאומית לתת שירות ברמה הראויה אחרת אפנה לערכאות אחרות דבר שאיניני מעוניית בו .
|
עוגמת נפש/ביזבוז זמן ועלבון אישיי |
סוג הנזק : |
פיצוי כספי הולם - החלפת שעון לשעון אחר חדש יותר . |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
רולטיים שירות לקוחות
, תגובה:
|
טל סגל,מנהל שירות לקוח |
שם ותפקיד: |
נטלי שלום,
חברת רולטיים עומדת מאחורי מוצריה בהתאם להגדרת היצרן.
מדיניות שירות הלקוחות של מותג SWATCH אינה תואמת את תיאוריך, לפיכך
נבדוק את המקרה בכדי להשתפר לבאות. |
תגובה: |
נציגת שירות מטעמנו תיצור עמך קשר בהקדם לפתרון הסוגיה בהתאם להגדרת היצרן- SWATCH.
בברכה,טל סגל רולטיים |
פתרון: |
|
|
|