פרטי התלונה

תלונות רולטיים

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פריחה בעור כתוצאה משעון "אומגה" מסדרת seamaster נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
1. במהלך חודש מאי 2007, רכשתי שעון "אומגה" מסדרת Seamaster"", מחנות שעונים יוקרתית בקניון בת ים.
2. לאחר כחודש וחצי החלה להראות פריחה ופטרת על עורי בדיוק על החלק הבא במגה עם שני "הכתרים" של השעון, אולם סברתי כי מדובר במשהו זמני אשר יחלוף.
3. ביום 12.2.08 פניתי לחברת רולטיים, והובהר לי על י כי מעולם לא נתקלו במקרה כזה, וכי הינם נדרשים לערוך בירור בחברת "אומגה" העולמית.
4. ביום 18.2.08, חזר אליי מר טל שגב, מנהל מחלקת לקוחות, שלאחר בירור עם חברת "אומגה" העולמית, השיב כי אין באפשרותם להחליף לי את החלקים הגורמים לי לפריחה, ומומלץ שאמרח לק שקוף על חלקים אלו, וכן המליץ לי לפנות ליתר בטחון לרופא עור.
5. תשובה זו, נראתה לי תמוהה, שכן מצופה ממותג עולמי בעל שם כגון חברת "אומגה", שייתן מענה הולם יותר לקהל לקוחותיו, מאשר מריחת לקה על שעון שעלה לי כ-8,500 ₪.
6. לאור המלצתו, פניתי ביום 19.2.08 לרופאת עור, ד"ר גריבלוק אינה, אשר קבעה בבדיקתה כדלקמן:
"תפרחת באמה שמאל מתחת לשעון, שהופיעה לפני 5 חודשים לאחר קניית השעון...
אבחנה: Contact Dermatitis
...מומלץ לא להשתמש בשעון זה".
7. ביום 19.2.08 פניתי במכתב דרישה לחברת רולטיים להשבת השעון ולקבלת כספי חזרה, אולם בתגובתם השיבו כי אין ביכלותם לקבל את השעון המשומש חזרה, וכי הם מוכנים להחליף לי רק את הכתרים אולם מכיוון שהם עשויים מאותו חומר וזהים לכתרים שיש לי, זה לא ישנה שום דבר.



כספי סוג הנזק :
פיצוי והשבה פתרון נדרש :

רולטיים שירות לקוחות

, תגובה:
טל סגל,מנהל שירות לקוח שם ותפקיד:
עוז שלום

בהמשך למכתבנו יובהר שוב כי חברת רולטיים עומדת מאחורי מוצריה בהתאם להגדרת היצרן, אם היתה בעיה בתפקוד השעון, טיפולנו בתלונתך היה אחר, כאמור,
חברת אומגה מייצרת את מוצריה בהתאם לתקנים המחמירים ביותר, לא היתה דוגמא מן העבר שבה גוף השעון אינו גורם לאלרגיה ואילו כתרי (כפתורי) השעון גורמים וכן הכיצד שהתלונה שמתייחסת לתופעות אלרגיה הוגשה 5 חודשים לאחר הרכישה.
תגובה:
בהמשך למכתבנו אנו מבהירים כי אין כל פגם בשעון, נשוב ונזכיר כי נשמח לעמוד
מאחורי תקינות השעון בעת הצורך.


פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה