רצועה של שעון, |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ראשית עליי לציין את שביעות רצוני משעוני סווטש סקין וכל שנה קונים לי שעון כזה חדש, כרגע יש לי כ11 שעונים אחד מכל שנה ואני מאד מרוצה מהם,
ועתה, נתחיל בתלונה-לפני כ10 חודשים קנו לי שעון סווטש מקניון עזריאלי והייתי נוכחת במעמד הקניה, השעון כאחד מני רבים נענד בערך אחת לשבוע והשבוע גיליתי שהרצועה שלו נקרעה בחיבור לשעון עצמו-מאחר שדבר זה מעולם לא קרה לי עם שעוני סווטש ,הייתי סמוכה ובטוחה שכחברה שמכבדת את עצמה יחליפו לי את הרצועה ללא כל השתהות, לצערי כשהגעתי לעזריאלי אתמול נתקלתי בחומת ברזל בצורת מוכרות אדישות שאינן מאמינות ללקוחותיהן- לא עזרו השבועות ולא עזרו השכנועים ולא הסכימו להחליף לי את הרצועה ללא כל תשלום,חבל מאוד שזהו היחס שאני מקבלת על היותי קונה נאמנה, לא ליחס הזה פיללתי שהרי שכשקניתי את השעון היחס היה שונה לחלוטין-לצערי איבדתי את האחריות, מדובר בשעון מהסדרה הזהובה שלא קיים בארץ יותר משנה וחצי, השעון חדש לחלוטין ועדיין חוסר האמון היה פוגעני בצורה שתפגום ברצון שלי להשאר קונה נאמנה-מאחר שאני נוסעת פעמיים בשנה מכוח תפקידי כעורכת דין לחו"ל אני יכולה לקנות גם שם אך כישראלית תמיד העדפתי לקנות בארץ למרות המחיר הזול יחסית בחו"ל אנא ענו לי במהירות תודה
|
כספי |
סוג הנזק : |
החלפת רצועה ללא תמורה ועם חיוך (לשם שינוי,כי החלפה היא גם שירות) |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|