שירות לקוי ויחס מחפיר מצד מנהלת החנות - הני |
נושא התלונה: |
יום חמישי 26 מרץ 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
גרנד קניון |
כתובת: |
חיפה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
לאחר שרכשתי זוג שעונים בסכום של 2600 ש"ח, הייתי מעוניין להחליף שעון אחד, מנהלת החנות גב' הני. התיחסה בצורה מעליבה, אסרטיבית ומתנשאת. הגברת לא מנהלת דו-שיח אלה מרימה את הקול על הלקוח ואף מנסה לחנך.
אין זו דרך לפנות ללקוח, אף אם הוא טועה, היום במצב של מיתון כלכלי חריף יש לשמר את הלקוחות ולא לגרום להם להצטער כי רכשו בחנות ולעלולם לא יכנסו שוב לאחת מחנויות הרשת.
|
עלבון |
סוג הנזק : |
|
|
|
|