|
|
|
|
|
|
שעון SWATCH מפגר בזמן - תקלה חוזרת |
נושא התלונה: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לפני פחות משנה רכשתי שעון SWATCH.
השעון החל לפגר בזמן וב- 18/3/09 שלחתי אותו אליכם לתיקון (שובר מס' 402460).
לאחר כחודש!!! השעון הוחלף, בשעון חדש(יאמר לזכותכם).
לא חלף לו חודש אחד ושוב אותה תקלה השעון מפגר בצורה קשה יותר למרות היותו שעון חדש...לפי דעתי יש בעייה בדגם או בסידרה.
ב- 8/5/09 שלחתי אליכם את השעון בשנית (שובר מס' 402586)
אני מאוכזב, ואין לי אמון במוצר. אין לי זמן וכוחות לרוץ אליכם מידי חודש. מבקש שלא תטרחו להחליף אותו שוב.
|
החזר כספי + פיצוי. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
רולטיים שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|