פרטי התלונה

תלונות רולטיים

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מחיר תיקון לא סביר נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
קניתי שעון גוצ'י בשווי קרוב ל4000 ש"ח לפני כשנתיים וחצי בחנות גולדטיים בקניון מלחה. לפני קרוב לשנה יצא הקפיץ בסוגר. הבאתי את השעון לחנות בתחילת הקיץ, והם שלחו אותו לרולטיים לתיקון. מאז החל מסע הטירטורים. הם אמרו לי שזה לא כלול באחריות כיון שזה תקלה חיצונית, והתיקון יעלה 600 ש"ח.. אמרתי להם שלא הגיוני בעיני שלשעון כה יקר איכות ירודה כך שהקפיץ יצא לאחר זמן כה קצר. הם הסכימו איתי רק ביקשו תעודת אחריות. אך זו לא נמצאה כי נתתי לאשתי את השעון כמתנה עוד כרווקה בבית הוריה, כך שהתעודה נעלמה. הסברתי להם שאין צורך בתעודה מכיוון שבכל מקרה זה לא בסגרת האחריות . המצב הנתון הוא שעל תיקון פשוט זה דורשים ממני 600 ש"ח.
כספי סוג הנזק :
תיקון השעון פתרון נדרש :

רולטיים שירות לקוחות

, תגובה:
נורית חכם, מנהלת שירות שם ותפקיד:
חברת רולטיים היא היבואנית המורשית של המותג ופועלת על פי הנחיות והגדרות היצרן לשעון.
הלקוח עודכן כי על פי הגדרות היצרן לשעון, הצמיד אינו חלק ממסגרת האחריות.
במידה והשעון עדיין במסגרת האחריות, לפנים משורת הדין, למרות שכאמור צמיד אינו באחריות, אנו נפנה ליצרן בבקשה להחלפת הצמיד ללא חיוב, אך לשם כך
יש להמציא תעודת אחריות בתוקף לשעון.
תגובה:
בהצגת תעודת אחריות בתוקף, פניה ליצרן בבקשה להחלפת צמיד ללא חיוב לפנים משורת הדין,
ללא תעודת אחריות, הצעת מחיר להחלפת הצמיד.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה