פרטי התלונה

תלונות רולטיים

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תיקון במקום החלפה של שעון חדש נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏12 ‏אוגוסט ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
אימבר 7 פתח תקוה כתובת:
תיאור הבעיה:
בחודש נובמבר 2009 רכשתי שעון יוקרתי מסוג EBEL בחנות IMPRESS בעזריאלי. השעון היה בשימוש יומיומי מאז רכישתו והיה חשוף לחיכוכים כאלה ואחרים ללא אירועים קיצוניים וללא חבלות. בחודש אוגוסט, ללא ארוע חריג, נמצאו עיגולי השעון הפנימיים משוחררים מלוח השעון ומפריעים לתנועת המחוגים.
העברנו את השעון למעבדת החברה לבדיקה.
לאחר בדיקה נאמר לנו שהשעון נפל וזו הסיבה לחבלה.
טענו ברוב תוקף שזה לא המקרה. מכה חזקה שעלולה לגרום להיפרדות העיגולים הפנימיים האלה היתה בודאי מחבלת גם בזכוכית ובעובדה זכוכית השעון לא ניזוקה כלל.
בשיחות חוזרות עם הצוות היו טענות חד משמעיות מצידם שהשעון נחבל ויש עדות במסגרת המתכת של השעון. אנחנו חוזרים ואומרים - השעון לא נפל!! העובדה שבמתכת יש שריטות וסימנים אינה מעידה באופן ישיר שהשעון בהכרח נפל כי הוא בשימוש יומיומי במשך למעלה מחצי שנה ואין ספק שהוא "אסף" סימנים. זו מסקנה לא עובדתית ומכעיסה מאד. שעון יוקרתי שמתפרק באורח פלא בחלקיו הפנימיים שמודבקים ללוח השעונים דורש החלפה ולא תיקון!
ירידת ערך סוג הנזק :
החלפת השעון בשעון חדש פתרון נדרש :

רולטיים שירות לקוחות

, תגובה:
רונית חכם, מנהלת שירות שם ותפקיד:
השעון הגיע למרכז השירות עם נזק פנימי בלוח השעון.
בבדיקת שען מוסמך מטעם היצרן נתגלו פגמים חיצוניים בסקלת השעון בצורת מכות.
סימנים אלו מעידים על חבלה שנגרמה לשעון אשר גררה את הנזק הפנימי ללוח.

מכיון שהתקלה היא תוצאה של נזק חיצוני, על פי ממצאי השעון כפי שהגיע למעבדת השירות, היא אינה מכוסה תחת תחת אחריות השעון על פי הגדרות היצרן.
תגובה:
לפנים משורת הדין, טופל השעון באופן דחוף ומיידי ללא חיוב במעבדת השירות על ידי שען מוסמך מטעם היצרן.
הלקוחה עודכנה כי השעון מוכן ותקין על פי הגדרות היצרן וניתן לאספו ממרכז השירות.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה