פרטי התלונה

תלונות לונה פארק

תלונות אטרקציות וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה לונה פארקשעות פתיחה לונה פארק גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לונה פארק- אכזבה גדולה נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏04 ‏אוקטובר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תל אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
ברצוני להביע את התאכזבותי מכלל התנהלות הלונה פארק.
בתאריך ה-4/10/09, הגענו שבעה אנשים לבילוי יומי בלונה פארק.
בתחילה, כשביררנו טלפונית מתי נסגר האתר נאמר לנו כי האתר נסגר ב-20:00, על אף שכשהגענו על כלל השלטים המציינים את שעת הסגירה היה כתוב כי האתר נסגר ב-21:00. חוסר תיאום מוחלט בין המוקד לבין המציאות.
כמו כן ברצוני להביע את התאכזבותי מעובדי הפארק.
1. האבטחה- מאבטחים אשר הסתובבו במתחם, נתנו לגיטימציה למספר נערים להידחף עם חברותיהם בתור למתקן הבלאק מומבא באמירה של 'תיכנסו מהר, שאף אחד לא יראה או ישים לב'... אכן "מלבב" לשמוע זאת מפי האמורים לשמור על הסדר ועל הביטחון שלנו במקום.
2. אחת הילדות שהייתה עימנו ביקשה להיצטלם לתמונה עם תלבושות ותפאורה. התענוג עלה כ-40 שקלים אך היחס היה מעורר חוצפה. שתי המפעילות, יש לומר שתי הילדות, התעסקו בשלהן, באיזה דיבור עם בחור בטלפון, ואף שהערנו להן לתת תשומת לב לילדה, לעזור לה בבחירת האביזרים והתלבושת, הן לא ממש לקחו זאת לתשומת ליבן. בנוסף אישה נוספת שהגיעה ונכנסה, ביקשה גם היא לביים תמונה עבור ילדיה אך נתקלה בחוסר התעניינות מוחלטת מצד הבנות ובאמירה של "אנחנו מעלות את התמונות למחשב", דבר שלעניות דעתי אחת מהן יכולה לעשות ללא עמידתה של השנייה לידה. האישה הוכתה בהלם ופשוט יצאה מן המתחם בזעם, ובצדק!
3. עוד מקרה לא נעים, היה כאשר קניתי שתייה במזנון וקיבלתי בעודף מטבע של 10 שקלים מזוייפים. כשביקשתי מהמוכרת להחליף אותם במטבע אחר, קיבלתי מבט המלווה בגילגול עיניים מזלזל.
כמו כן ברצוני להביע את אכזבתי מכך שהשירותים נסגרו לפני שעת סגירת המתחם. כאמור, אני וחבריי הגענו לשירותים כ-40 דק' לפני סגירת האתר, אך השירותיים היו סגורים. נאלצנו לפני החזרה הביתה לעצור בתחנת דלק. כמו כן יש לוודא כי מיכל הסבון מלא, שכן מוקדם יותר הלכנו לשטוף ידיים לפני שאנו אוכלים, אך סבון לא היה במתקן. יש לזכור כי אנו כרגע נמצאים במלחמה מתמדת נגד שפעם החזירים, והגיינה היא מס' אחת במנע.
דבר נוסף שמאוד התאכזבנו ממנו היו המתקנים. המתקנים נראים מוזנחים מאוד, מרגישים כאילו עוד רגע וכמה חלקים פשוט יוצאים ממקומם והמתקן מתפרק... מס' רב של מתקנים לא עבד, האורות והמוזיקה במתקנים אינם עובדים (אורות ומוזיקה שהיוו חלק מחווית המתקנים בשנים הקודמות שבילינו במקום). יש לציין שמתקן הנדנדות, שאהוב על כל שכבת הגילאים לא פעל במשך כל אותו היום. פשוט אכזבה לכולנו!
חבל שכל אלו היו בידם להרוס לנו את היום כיף שלשמו הגענו ללונה פארק. לדעתי יש להעביר לעובדים את חשיבות תפקידם ויחסם כלפי אורחי המקום, יש לטפח ולחזק את המתקנים, שיהוו הנאה שלמה ולא חלקית. הבילוי שעלה לנו לא מעט (68 שקלים לכרטיס) היה די בזבוז מבחינתנו. בדיעבד, היינו הולכים לסופרלנד.

מקווה שאם (והאם הוא גדול ורב שכן כרגע אני לא אגיע ולא אמליץ להגיע ללונה פארק, אלא אמליץ לפנות לסופרנלד במקום) אגיע בעתיד לבלות יום כיף בלונה פארק, אצא מהמקום עם תחושה של חוויה טובה, ולא אכזבה כמו שחווינו, עם מתקנים מקולקלים ומתפרקים, צוות עובדים חסר מקצועיות ומזלזל ומקום שלא נותן את הצרכים הבסיסיים.
עוגמת נפש סוג הנזק :
טיפול בתלונות הנ"ל שלא יחזרו על עצמן ופיצוי כספי פתרון נדרש :

לונה פארק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה