פרטי התלונה

תלונות לונה פארק

תלונות אטרקציות וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה לונה פארקשעות פתיחה לונה פארק גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שקר והטעית לקוח! נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
גני התערוכה,שד' ישראל רוקח, ת.ד. 24049 , ת"א כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 12/7/11 החלטתי לעשות לאחי הקטן יום כיף ולהפתיע אותו ביום כיף בלונה פארק ת"א. מאחר שאני יודע שהוא נורא אוהב את המתקן שנקרא "טופ-ספין" התקשרתי לוודא שהכול פועל כמו שצריך, ואכן ענתה לי בחורה בשם "טל" שאמרה שלפי התאריך של היום ה12/7 הכול תקין. מאחר שאני מורה הזמנתי כרטיסים דרך אתר משרד החינוך (3 במספר, כי הזמנתי את דודתי להצטרף) והגעתי עם מונית לאתר הפארק.
בזריזות הוצאתי את הכרטיסים מהקופות ונכנסתי ! ולהפתעתי המתקן ה"טופ ספין" לא עובד במקרה היתה שם עובדת (במתקן המדובר) ששמרה שאף אחד לא יכנס למתחם , שאלתי אותה בנימוס : כמה זמן המתקן אינו עובד? והיא ענתה לי שבוע! כעסתי מאוד כי מדובר בחברה בע"מ ולא ממוכר בשוק! לקחתי מונית עד לשם שהייתי יכול להגיע שבוע אחרי ולהנות מכלל המתקנים! כשביקשתי לדבר עם מנהל ניגש אלי אדם (מאוד לא נחמד!) שסרב לחשוף את שמו (למרות שהבחורה שקראה לו למשרד קראה לו "אלי") הוא ניגש והציע לי לעזוב את הפארק ולהגיע ביום אחר ! התחננתי בפניו שאין לי רכב ואין לי איך להגיע ביום אחר ושזה לא הוגן ! הסברתי לו שאין לי דרך לחזור לגבעת שמואל (המקום בו אני גר ומדובר בשילוב של כמה אוטובוסים) ואבי אוסף אותי בעשר בערב, אך אותו זה לא עניין הוא קבע את זה כעובדה!
זה הרי טריק אדיר! הוא ציפה שאני אוותר ואני ישאר אבל התחננתי בפניו שזה לא בסדר הוא טען שרשום בחוץ שהמתקן הספציפי לא עובד אך אני הסברתי לו שלא ראיתי ואם הייתי רואה מראש לא הייתי נכנס ומבקש מאבי שיחזיר אותי כבר באותו רגע אבל סמכתי על השיחות טלפון ונכנסתי נורא מהר ובאמת שאף אחד מאיתנו לא ראה וגם לא היו תורים בקופות אז ישר נכנסנו.זה פשוט היה טריק והמנהל ציפה שאני יגיד לא נורא אני נשאר אבל בגלל הקטע ששיקרו לי ובגלל הקטע שפשוט הושפלתי באותו יום ואין לי עוד 150 ש"ח מיותרים הלכתי הביתה ! לקחתי מונית הלוך וחזור ב100 ש"ח וזה עוד אחרי שחלק הדרך עשיתי ברגל ! נהרס לי יום שלם בגלל שפשוט שיקרו לי! הכי גרוע שמאחורי אותו מנהל בשם בדוי "אלי" עמד מנהל אחר שטען שהטופ ספין התקלקל ביממה האחרונה- שזה שקר גמור! הטופ ספין התקלקל לפני שבוע
(שאלתי כמה עובדים מעבר לבחורה ששמרה במתקן המקולקל) .
אולי האופציה שהם נתנו הכניסה להם 150 ש"ח לכיס ולי חור בכיס וכאב לב גדול!
אני אגיע הכי רחוק שאפשר בכל דרך אפשרית וחוקית ע"מ לקבל פיצוי הולם על ההתנהגות הגועלית של חברת "עיר השעשועים"!
עשיתי דרך ארוכה מאוד ברגל וקיבלתי יחס והושפלתי כמו שלא קרה מעולם כי להנהלת הפארק נוח לשקר ע"מ לשלוח לקוחות
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי הולם פתרון נדרש :

לונה פארק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה