פרטי התלונה

תלונות לונה פארק

תלונות אטרקציות וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה לונה פארקשעות פתיחה לונה פארק גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר מקצועיות נושא התלונה:
גודובני יאנה שם/כינוי:
‏יום שני ‏03 ‏יוני ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
גני התערוכה,שד' ישראל רוקח, ת.ד. 24049 , ת"א כתובת:
תיאור הבעיה:
ב שלישי ליוני ,יום שני הגעתי לאתר עם בעלי והבת שלי בכוונה לעשות לילדה יום כייף ביום ההולדת שלה .יש לציין שאת הכרטיסים רכשתי דרך מקום עבודתי ולא עלה על דעתי שהאתר סגור בכל ימות השבוע.בכניסה לאתר הוסבר לנו ע"י השומר שזהו יום סגור והאתר הושכר ע"י בית ספר דתי .כאשר בקשתי לדבר עם אחד המנהלים יצאה אליי בחורה צעירה ללא תג זיהוי עם דף מודפס מהאתר עם טבלת תאריכי עבודה בחודש יוני ונחישות מוחלטת להסביר לי שאם הייתי אמא אחראית הייתי מבררת קודם כל דרך הטלפון אם האתר פתוח ,השומר גם הציע לנו עזרה בתירגום לרוסית ע"י שומר נוסף דובר רוסית שנכח במקום.כל בקשה שלי לאפשר לנו להכנס נדחתה בתירוצים מגוונים כמו "אין לכם ביטוח","אם זה היה בית ספר לא דתי לא הייתה בעיה"קבלנו עצות לנסוע לסופרלנד .בסופו של דבר נציגת הנהלה של לונא פארק (ללא שם ,שבסוף נמסר לי ע"י אחד העובדים שהיא אחראית על קו קופות) הציעה לי לבקש מאחד האחראים שהגיע עם בית הספר שיכניס אותנו ואם הוא מסכים אז לא תהיה לה בעיה (כמו שאני מבינה סוגיית הביטוח הייתה כבר לא רלוונטית).מהאדון קיבלתי תשובה שלילית עם הסבר מאוד פשוט שהילדה שלי לבושה לא צנוע ,בת שלי בת 6 לצורך העניין.את הסיפור הזה אפשר להמשיך ולספר איך נאמר לנו ע"י אותה אחראית קו קופות שהיא המנהלת של האתר,איך אין שום שלט ליד הכניסה שמצויין עליו שהאתר סגור,אבל בסופו של דבר אפשר לסכם את כל האירוע כי חוסר מקצועיות ואדיבות מצד צוות הלונה פארק.שלא יהיו אי הבנות אינני מסירה מעצמי את האחריות,אני לא בדקתי את ימי הפעילות של הפארק כ י פשוט הנחתי שהאתר פתוח כל יום בקיץ.סיטואציה כזו היא סיוט עבור כל הורה ואפשר, לא חובה ,לגלות קצת אימפתיה ולהית פחות שיפוטיים קצת יותר מקצועיים.לאורך כל האירוע אף אחד לא דיבר אלינו בטון אנושי אנחנו היינו מטרד שהיה צריך להפטר מימנו כמה שיותר מהר בכל דרך (כמו לעייץ לנו לנסוע לסופרלנד).הסיבה למכת זה היא קודם כל להזכיר לכם שאתם לא הפארק היחידי ואני מקווה שעוד יורבו ואולי בדרך הקשה תלמדו משהו על תודעת שירות או יחס אנושי מינימלי למרות שאין לי הרבה תקוות כיאם ככה נראים העובדים שלכם יש להניח שההנהלה אינה שונה.אני בכל אופן לא מעוניינת לחזור ל"מקום שהכייף מתחיל בו"

לונה פארק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה