פרטי התלונה

תלונות לונה פארק

תלונות אטרקציות וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה לונה פארקשעות פתיחה לונה פארק גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הפקעת מחיר השתיה ביום שרבי נושא התלונה:
‏יום שישי ‏14 ‏אפריל ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ביום ו' 14.4.2006 חול המועד פסח הלכתי עם בני בן ה-4 ללונה-פארק תל-אביב. כזכור לכולם היה זה יום שרבי במיוחד כשהטמפרטורות עלו על °30. ההחלטה ללכת לשם דווקא ביום כל כך חם נבעה ממבצע הקופונים (50% הנחה) שעליו הוכרז ומסתבר שכמוני נהגו גם אנשים נוספים ועם ישראל נהר בהמוניו למקום.
בשעה 14:00 לערך, כאשר נגמרה השתיה שהבאנו מהבית, פניתי למזנון וביקשתי לקנות בקבוק מים מינרלים. המוכרת הביאה לי בקבוק קטן וביקשה 7.5 ₪. הסתכלתי על הלוח שמעל הדלפק ושם היה כתוב במפורש: בקבוק מים קטן – 5 ₪ בקבוק מים גדול 7 ₪. הסבתי את תשומת לב הקופאית למחירים המופיעים ממש מעל לראשה ולמחויבות העסק לעמוד בהם אך היא טענה שזוהי הוראת הבוס שלה והיא איננה יכולה לעשות דבר. לא עזרו מחאותיי כמו גם מחאות אנשים נוספים שעמדו לצידי ובצר לנו, בחום הכבד נאלצנו לשלם את המחיר המופקע.
חיפשתי את מנהל המזנונים ע"מ להתלונן ולבסוף מצאתיו. הנ"ל טען כי המחיר שמופיע הוא 7.5 ₪ ואכן כשחזרנו לדלפק קרה קסם! בזמן הקצר שחלף הופיעה יד אלמונית (או לא...), לקחה חתיכת נייר, כתבה עליו בכתב יד את הספרה 7 והדביקה אותו בנייר דבק לפני הספרה 5. וכך באורח פלא ( אם כי פרימיטיבי למדי) הפך המחיר המקורי של 5 ₪ ל-7.5 ₪!
המקרה די ברור. מדובר בניצול לרעה, בוטה במיוחד, של מצוקת הציבור ע"מ להרוויח עוד מספר שקלים. לא סכום 2.5 השקלים מעניין אותי (על אף שאם תכפילו אותו בכמות המבקרים באותו יום תגיעו למספרים יפים) אלא הזלזול הציני הזה בציבור הרחב.
יש לציין ששתי תלונות ששלחתי להנהלת הפארק בנושא זה לא נענו עד לרגע זה. לטיפולכם.
עלבון סוג הנזק :

לונה פארק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה