פרטי התלונה

תלונות הרץ

תלונות חברות השכרת רכב

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עבודה בעיניים נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏10 ‏ספטמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
רוממה כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 06.09.08 ביצעתי הזמנת רכב דרך האינטרנט לתאריך 10.09.08 ההזמנה בוצעה עבור רכב מסוג יונדאי גאץ למשך 4 ימים המחיר אשר היה מפורסם באתר הוא 27$ ליום. ביום בו הגעתי לקחת את הרכב חשכו עיניי ולא האמנתי עד כמה חברה גדולה נותנת שירות כל כך מחפיר, הרכב שהגיע לא היה יונדאי גאץ אלא דיאצו סיריון מאחר ומיהרתי לא היה באפשרותי לחכות כמה שעות לרכב אחר והסכמתי לקחת את הרכב הנ"ל אך פה לא נגמרו הבעיות הרכב הנ"ל היה מאוד מלוכלך והוסבר לי שאם אני רוצה רכב נקי אני צריך לקחת אותו לשטיפה בזמן הטיול שלי לאחר כל זה ברגע שאני נכנס לרכב אני רואה שאין דלק ברכב(טנק מלא) ועכשיו אני צריך לחפש תחנת דלק לפני הנסיעה לאילת. ביום שהחזרתי את הרכב היה איחור של 5 דקות בלבד ואני מגלה שמחייבים אותי של שעה נוספת וכל זה במחיר שלא נקבע מראש אלא מחיר של 36$ ליום אני חושב שחברה שחושבת את עצמה לחברה גדולה במתן שירות אסור שיקרו דברים כאלו יש לציין שפניתי לחברה וסיפרתי להם את הבעייה ואמרו שיחזרו אך עד היום לא חזרו אליי
עוגמת נפש סוג הנזק :
ברצוני לקבל פצויי כספי עבור כל יום שהרכב הי האצלי פתרון נדרש :

הרץ שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה