פרטי התלונה

תלונות הרץ

תלונות חברות השכרת רכב

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית יתר בכרטים אשראי- המשך נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
המלך דוד ירושלים כתובת:
תיאור הבעיה:
ברצוני להוסיף אל תלונתי הקודמת על חברת הר"ץ את פליאתי הרבה מתגובת הר"ץ.
אני פשוט בהלם על כך שמנהל מחלקת שירות לקוחות פותח את תגובתו בהערה שקרית לחלוטין, על כך שלא הבאתי בפניהם את תלונתי בזמן אמת.
אני מחזיק בידי תלונה בכתב שנשלחה למר דני שמעוני מנכ"ל חברת הרץ בשנת 2001. כמו"כ שלחתי אליו אישית מכתב נוסף בשנת 2002.
זאת מלבד עשרות פניות!! למשרד החברה שבו הופעתי באופן אישי בשנת 2001 ו2002.
אני עדיין מחזיק כיום בידי חלק מתגובות חברת הרץ וביניהם תגובות בכתב של חברת הר"ץ מתאריך 18.04.02 ומ 26 ביולי 2001 וכן יש בידי תגובת הר"ץ מתאריך 01.01.03.
איך יכול להיות שהם הגיבו לתלונה ואני לא הבאתי בפניהם את התלונה?
עד שנת 2003 פניתי לחברה עשרות פעמים, התגובה תמיד היתה זהה לחלוטין לזאת שהם שלחו כיום, "לאחר בדיקה יסודית נמצאה התאמה מלאה בין חובתך לתשלום לבין חיובים/זיכויים שבוצעו." זאת למרות שאני את כספי לא קבלתי.
לאחר כל זאת הם עוד באים אלי בתלונות על כך שלא הבאתי בפניהם את התלונה בזמן אמת... אני ממש מתפלא.
כמו"כ הם מבקשים שאשלח את החומר שוב (כפי שביקשו בעבר ואכן כל פעם שביקשו שלחתי) ולאחר הבדיקה הם הוסיפו שוב את אותה התגובה: "לאחר בדיקה יסודית נמצאה התאמה מלאה בין חובתך לתשלום לבין חיובים/זיכויים שבוצעו."
כמובן שאני אשלח שוב את כל הניירת (למרות שזה סך הכול ניירות שקיימים במערכת החברה) אבל תחילת התגובה (שמתחילה באי אמת) מעידה גם על סופה.

אני מצפה להתנצלות מצד החברה שבתגובתה משמע כביכול שאני שיקרתי כשכתבתי ששלחתי מכתבים לחברת הר"ץ בזמן אמת ומשך למעלה משנה לאחר מכן.
נ.ב. אני מוכן לשלוח על פי בקשתכם העתקים של הניירות המדוברות לאתר תלונה בכדי להוכיח מעבר לכל ספק שאכן דברי נכונים וכנים.
עלבון סוג הנזק :
התנצלות פתרון נדרש :

הרץ שירות לקוחות

, תגובה:
גבי סייפראני, מנהל מר שם ותפקיד:
אדוני הנכבד,

אכן אני רואה שפנית אלינו מספר פעמים עד שנת 2002 ועל כך התנצלותי עקב אי דיוק בעובדות.
מכתבו של מר דני שמעוני, מנכ"ל הרץ לשעבר, מחזק את דבריי שנמצאה התאמה מלאה בין החוב לחיוב, ואף נשלח אליך בחודש ינואר 2003 מכתב המאשר שבחודש יולי 2001 זוכה חשבונך בסכום כולל של 495.12$.


תגובה:
יחד עם זאת, כפי שכבר כתבתי, נשמח לבדוק את המקרה שוב. לצורך כך, אנא שלח לנו את המסמכים הרלוונטיים לפקס מספר 03-7604089.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה