פרטי התלונה

תלונות y-bay

תלונות בניית אתרים

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פרסום ואתר אינטרנט שנבנה ע"י החברה נושא התלונה:
‏יום שני ‏16 ‏אוקטובר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
רח' ההסתדרות 78 מפרץ חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כחודשיים חתמתי על המשך פרסום ותחזוקה של אתר האניטרנט שנבנה ע"י החברה בשנה שעברה. הובטח לי שיעשו השינויים הנחוצים באתר ובפרסום במסגרת התחזוקה כדי שיהיו יותר אטרקטיביים.
ב- 16.10.06 נפגשתי עם נציגת החברה וסיכמנו על השינויים הרצויים פלוס בקשתי לברר לגבי אפשרות הוספת נושאים נוספים.
הובטח לי שהשינויים יעשו עד סוף אותו שבוע ויצרו איתי קשר לגבי השאלות.
לאחר כשלושה שבועות, אחרי נדנודים מצידי בוצע שינוי בדף הפתיחה של האתר וכן בפרק "אודות". הדף הראשון לא ממורכז. ואילו בפרק "אודות" יש הרבה שגיעות דקדוק ושגיעות הדפסה כמו כן דובר שהרקע בדף הפרסום ישונה אך דבר לא נעשה.
כל פניותי למחלקת הפרסום לא נענו הועברתי טלפונית מפקידה לפקידה וגם הנציגה שאצלה רכשתי את הפרסום הבטיחה שיחזרו אלי באותו יום ודבר לא נעשה עד היום.

נגרם לי נזק תדמיתי וכספי - האתר שלי כתוב באופן חובבני פעם בגוף יחיד ופעם בגוף שלישי ומלא שגיעות.
אני שלמתי עבור אתר שאמור לייצג אותי ותחום עיסוקי אך כפי שזה נראה כעת זה רק גורם לי נזק. בינתיים אנשים שפונים אלי הם רק כאלה שמפנים את תשומת ליבי לצורת האתר!
.

עוגמת נפש סוג הנזק :
מבקשת לבטל את העסקה ואת הפרסום ולהוריד את האתר לאל פתרון נדרש :

y-bay שירות לקוחות

, תגובה:
אורנה -דוברת שם ותפקיד:
צר לי כי הגברת מרגישה כך, נעשה ככל יכולתנו לתקן את המעוות תגובה:
הופנה למנהל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה