|
|
|
|
|
|
אתר אינטרנט |
נושא התלונה: |
גרין רן |
שם/כינוי: |
יום שני 10 אוקטובר 2005 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
סוכנת של חברת YBAY החתימה אותי בטלפון על חבילה של אתר+פרסום+באנר
+קופון.התשלום נעשה במידי בכרטיס אשראי.הפרסום עלה לאויר לאחר כשבועיים
עם טעויות שחלקן עדיין לא תוקן.האתר לאחר 3 חודשים כפי שנאמר לא היה מוכן,
היות והסקיצות לא היו לפי דרישתי.הבסיס לבניית אתר- הבנת הלקוח הדרישות והצרכים שלו,ומענה בזמן אמת.אין מענה,אין קשב ואין אתר.הפגיעה הינה עסקית-עיבוד לקוחות,בזבוז זמן יקר ועוגמת נפש.ההתיחסות של בעלי החברה אגרסיבית ולא נעימה בלשון המעטה.בסיס כל ההזמנה הוא שירות לקוחות לאורך זמן,עלבסיס של אימון ואמונה שחברה זו,תספק את האתר הנדרש ותקדם אותו ברשת האינטרנט.חבל על הזמן-אין מצב שאקבל מהם שירות סביר.השירות והאתר צריך להיות מעולה.אני יודע שאני לא היחיד.אני מכין רשימה של נפגעי YBAY
כמו כן באנר גם אין.
|
הפסד לקוחות |
סוג הנזק : |
החזרת הכסף |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
y-bay שירות לקוחות
, תגובה:
|
אורנה -דוברת |
שם ותפקיד: |
צר לנו על כי הלקוח נפגע, אנו נכונים לשמוע את תלונתו ולטפל בה במלא הרצינות.
תלונתו הועברה לגורמים הרלוונטיים בחברה ובימים הקרובים תיבדק.
נציג החברה יהיה עם המתלונן בקשר. |
תגובה: |
א |
פתרון: |
|
|
|