פרטי התלונה

תלונות משרד הרישוי

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה משרד הרישוישעות פתיחה משרד הרישוי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר יחס לנכים נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏29 ‏מרץ ‏2016 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
רח הבנים כתובת:
אשדוד סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך הנ"ל בעלי נכה בכסא גלגלים הגיע עם המטפל /הנהג הפיליפיני שלו למשרד הרישוי כדי לחדש למטפל את רשיון הנהיגה כמידי חצי שנה. השומר אמר להם לא לקחת מספר כי יש זכות קדימה לנכים. לאחר המתנה של כרבע שעה אחת הפקידות הבחינה בהם וקראה להם. כשהתברר לה שהבקשה עבור המטפל היא שלחה אותם בגסות לקחת מספר "אתה לא נכה " אמרה למטפל. (היא לא ראתה שהנכה צריך לחכות עם המטפל???) הבחור לא מדבר עברית ורק אמר לה שהוא המטפל והנהג אבל זה לא עזר. פעולת חידוש הרשיון לעובד זר לוקחת בדיוק 30 שניות. הם חיכו שעה עד שהגיע תורם ובזמן הזה בעלי סבל מאד היות והוא רב הזמן מרותק למיטה וקשה לו לשבת על הכסא זמן רב.
אני לא יכולתי לעשות זאת היות ובאשדוד משרד הרישוי פתוח רק
מ -08:00 עד 12:00 ובשעות אלה אני עובדת.
אני מתביישת שבמדינה שלי יש יחס כל כך מזלזל בנכים ! לאף אחת מהפקידות לא עלה בדעתה לקרוא להם ולתת שרות. לאף אחד לא הפריע לראות נכה מנומנם וסובל במשך שעה! לא יעלה על הדעת שדבר כזה יקרה! לפני חצי שנה דיברתי על הנושא עם המנהלת והיא הבטיחה לי שאם הם יראו נכה ייתנו שרות מיד. כנראה היא שכחה לתת את ההוראה הזאת גם לפקידות חסרות הרגש שלה. מעבר לזה: מדוע אין שלט במשרד הרישוי שלנכים יש זכות קדימה???!!!
עלבון סוג הנזק :
לתת לנכים ו/או למטפלים שלהם שרות ללא תור. פתרון נדרש :

משרד הרישוי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה