פרטי התלונה

תלונות משרד הרישוי

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה משרד הרישוישעות פתיחה משרד הרישוי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס משפיל ומעליב,והתנהגות בוטה לסובבים נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
ברצוני ליידע אותכם על יחס משפיל כשגברת ריקי מנהלת האתר היושבת בתאוריות במשרד הרישוי בתלפיות ירושלים.אני מחנכת בבית הספר ואותי לימדו לחנךכמו כן להעיר הערות במקום בצורה יפה ומכובדת,ולהתנהג לילדים דהיינו הציבור כבני אדם ולא כחיות.
שלחתי את בני ומספר חבריו לתיאוריה היום ואוזניי שמעו מישפטים מזעזעים,ילדים עם הרבה מוטיבציה להצליח במבחן זה,אם לחץ אטומי בזמן שכזה,אחת כמו ריקי שיבשה הכל,סידרה את הילדים כמו חיילים בשורות ,ילד שלא זימן תור צעקה וגערה בו בפני כולם דבר המוכיח על תרבות איתנית משפילה.בסיום המבחן כשהגישה את המבחנים צעקה לעבר כל הילדים"לא עברת את המבחן תקבע תור פעם הבאה"ודיברה באופן זילזולי וזרקה את המבחן בצורה מזלזלת ביותר.
האם הייתם רוצים שככה ייתנהגו לילדכם?בזמן שילדכם כל כך לחוצים ועוברים דבר משמעותי בחייהם?
אני חושבת שלא יגרע מיזה שאשה מסוג זה תיצג את ניהול המקום אלא להיפך רק תבייש אותו ואת מדינתנו שבוחרת באשה זו למטרה זו.
כדי להוכיח זאת עליכם להיות נוכחים במקום ולחוש מה חשו כולם ,אבקש להתייחס לתלונה זו באופן רציני ולהבין כמה חשוב להתייחס בזמן שכזה לקהל הרב והעצום שקיים בזמן מבחן יום יום.
אשמח לקבל תשובה מהירה ובתקווה שיחול שינוי משמעותי.
עלבון סוג הנזק :

משרד הרישוי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה