פרטי התלונה

תלונות משרד הרישוי

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה משרד הרישוישעות פתיחה משרד הרישוי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנהגות גסה חוסר יעילות וחוצפה של מנהלת הסניף, בטיפול באזרחית. נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏11 ‏מרץ ‏2009 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
ק.אליעזר חיפה כתובת:
ק.אליעזר חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
כאם חד הורית ישנן עלי הרבה מטלות עבודות ואחזרת בית, איבדתי את טופס תשלום הטסט למכוניתי.צילצלתי למשרד הרישוי יום לפני הטסטב-16.2.09 ובקשתי לשלם, מכיוון שהרכב רשום על שם הגרוש שלי לא היו מוכנים לתת לי לשלם מיידית, הבטיחו שישלחו הטופס בדוארעד היום 16.3 לא קיבלתי דבר בדואר!ב-4.3 נגשתי לסניף ק.אליעזר בכדי להסדיר הענין הפקידה אמרה שתשלח לי בדואר, ונתנה לי טופס לאישור זמני ל48 שעות לנהוג ברכב.בין לבין התקשרתי עוד פעמיים למשרד הראשי ואפילו ביקשתי לדבר עם המנהלת אשר אמרה לי שהם רק חברה המקבלת טולופנים ומעבירה הבקשות למשרד הרישוי כלומר אין עם מי לדבר בטלפון!
ב11.3.09 יום לאחר חופשת פורים במוסדות הציבוריים היה תור ארוך חיכיתי כשעה וחצי, ביקשתי להכנס למנהלת הסניף וזו שלחה אותי כלאחר יד אל הפקידה בדלפק, נגשתי מצויידת בפרוטוקול בית משפט לעניני גרושין שבו כתוה חתום ע"י בית משפט:"הרכב...אשר הזכויות בו רשומות במשרד הרישוי על שם הבעל,יועבר לבעלותה הבלעדית והמלאה של האשה מייד עם חתימת הצדדים על הסכם זה.)ב8.1.06)הבעל מוותר על זכות או טענה עם הרכב...אישור הסכם זה יהווה פסק דין והוראה למשרד הרישוי להעביר הזכויות ברכב על שם האשה..האשה תהא אחראית בלעדית לכל תשלומי אחזקת הרכב החל מיום 1.6.05 וכן לכל הדוחות והקנסות בגין השימוש בו.".מאחר וזו לא נתנה לי פיתרוןביקשתי להכנס שוב למנהלת הסניף(אשר הייתה בהפסקה בזמן קבלת הקהל!)כשנכנסתי לחדרה היא הייתה זועפת פנים ובלשון המעטה לא נחמדה..בקושי העיפה מבט בהסכם ואישור המוחתם ע"י בית המשפט ואמרה שיש אלפים שמתגרשים שאינני היחידה..ושעלי ללכת לבית משפט להמציא עוד אישור ספציפי..(לבזבז עוד זמן וכסף?)בסה"כ ביקשתי לשלם על רכב שהוא שלי על פי הדין וחוק מדינת ישראל!לא העברתי בעלות בכדי לא להפחית את שויווי הרכב.ביקשתי ממנה אם היא מוכנה לצלצל לת"א לבדוק האם שלחו לי כבר את הטופס בדור והיא ענתה לי:"אין לי זמן בשבילך!"יושבת שם אישה ממורמרת חצופה ולא נעימה,המקבלת משכורת מאיתנו, משלמי המיסים ובמקום להיות יצירתית ולפתור הבעיה בהוראה פשוטה לתת לי טופס מיידית כך היא עונה לי!!עד היום לא התקבל דבר בדואר ועלי לנסוע במוניות ל-3 מקומות שונים בחיפה בכדי לעבוד!
עוגמת נפש ו סוג הנזק :
נזיפה או פיטורין של המנהלת ופיצוי בהתנצלות ופיתרון מיידי לבעיה.פיצוי כספי על הוצאות מוניות טלפונים ונסיעות פעמיים למשרד הרישוי . פתרון נדרש :

משרד הרישוי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה