פרטי התלונה

תלונות משרד הרישוי

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה משרד הרישוישעות פתיחה משרד הרישוי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר התיחסות וטירטור האזרח (במקרה זה - נכה). נושא התלונה:
שלו יעקב שם/כינוי:
‏יום שני ‏09 ‏מרץ ‏2009 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
ביום ב' ה- 9.3.09 הגעתי למשרד הרישוי בחיפה כדי לשלם הפרש אגרת רישוי לפני מכירת רכב נכה וקניית רכב חדש. כך הודעתי לפקידה, וחוייבתי בסכום כסף אותו שילמתי. כאשר נסעתי למחרת לת"א כדי להעביר בעלות עם הקונה לרכב הישן, במשרד הדואר נאמר לי שהמחשב מודיע שאין אפשרות להעביר את הרכב. התקשרתי למשרד הרישוי בחולון ונאמר שאצטרך לנסוע למשרד המכס. נסעתי שוב לחיפה, אך במכס אמרו לי שאיני חייב דבר על הרכב ושאחזור למשרד הרישוי. חזרתי לאותו משרד רישוי בחיפה ושם נאמר לי שאין שום בעייה ושמרגע זה (הפקידה כתבה משהו במחשב) אוכל להעביר בעלות. נסעתי ללא צורך לת"א ועוד פעם אחת לחיפה - סתם!!! בגלל עצלות או איוולת של פקידה!!!
בזבוז זמן ונזק כספי סוג הנזק :

משרד הרישוי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה