|
|
|
|
|
|
שרות לקוי של הנפקת רשיון נהיגה בינלאומי |
נושא התלונה: |
יום שני 22 אוגוסט 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
טוטו שרות של משרד התחבורה
לאחרונה הפסיקו את הנפקת רישיונות הנהיגה הבינלאומיים באמצעות סניפי הדואר הראשיים ונקבעו 12 נקודות הנפקה ברחבי הארץ.
אני גר בחרשים, כך שבצפון אני יכול להוציא רישיון כזה בחיפה או בקריית שמונה.
מכיוון שנסיעה לאחד מהיעדים האפשריים כרוכה בנהיגה של כשעה לכל כיוון התקשרתי לחנות בקריית שמונה כדי לוודא שאיני נוסע לשווא. נאמר לי שהשרות ניתן עד השעה 18:00. הגעתי לחנות (וידאו עמוס) בשעה 17:00. בחנות נאמר לי שהתקשורת עם מחשב משרד התחבורה הפסיקה בשעה 16:00 – הלכו שעתיים והוצאות נסיעה מיותרת.
חבר לעבודה שגר בכפר וורדים סיפר סיפור דומה על נסיעה לסניף ממסי בחיפה ונזכרתי שלפני שנתיים נתקלתי באותה תופעה גם בדואר כרמיאל.
לא ברור לי מדוע בוטל השרות בסניפי הדואר (כנראה שזה במסגרת שיפור השרות בפריפריה).
כתבתי למשרד התחבורה ועדיין לא קבלתי תשובה.
מדוע לא ניתן לקבל את השרות ע"י תשלום באינטרנט ושליחת הרישיון בדואר?
כמו כן, אם מגיעים לנקודת השרות והמחשב אינו מתפקד מדוע לא ניתן להציג את רישיון הנהיגה לשלם ושהרישיון ישלח בדואר??
אודה לכם אם תצליחו לשפר את השרות לטובת כולנו.
בכבוד רב,
אלכס ברטן
חרשים
|
|
|
|
|
|
|
|
משרד הרישוי שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|