פרטי התלונה

תלונות משרד הרישוי

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה משרד הרישוישעות פתיחה משרד הרישוי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איי מתן שירות נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏11 ‏אוקטובר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
באר שבע כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב ברצוני להפנות את צומת לבכם ליחס "המיוחד" שמקבלים אזרחי מדינת ישראל ותושבי בדרום בבש.
אני בעל עסק ליצור נגררים עם ותק של 20 שנה בענף.
בגלל עיסוקי יום יום אני מגיע למשרד הרישוי בבש לקבלת שירות-אין לי יחס מיוחד וגם מעולם לא ביקשתי,אך אני חושב שאני צריך לקבל יחס מזלזל ומעליב מעובדת בשם מירי בקובזה ועוד עובדת בשם ענת וגם חנה מנהלת הדלפק.
הגעתי היום כמו בכל יום להוציא רישיונות לגרורים לקחתי מס ועמדתי בתור
שהגיע תורי הפקידה ענת אמרה לי שיש לחץ ואני לא מקבל רשיונות!!! למה?? אמרתי לה שזה הפרנסה שלי ואני צריך למסור רישיונות לפני החג לא מענין אותי בעיה שלך כך אמרה תנסה אחרי הצהריים כך עשיתי באתי בשעה שלוש שוב לקחתי מספר ושוב עמדתי בתור והפעם פקידה בשם מירי בקובזה ענתה לי בתשובה מזלזלת "נראה לך שאני מוציא לך רישונות.....שמי שאמר לך לבוא אחה"צ שיעשה לך.....וזו לא הפעם הראשונה .
עקב התשובה שלך שגורמת לכל אזרח מן השורה לצאת מגדרו ולדבר לא יפה ולמרות כל הבקשות שניסיתי נענתי בשלילה והיתי צריך להרים את קולי עד שהגיע שוטר למה אזרח כמוני שסה"כ מנסה להתפרנס מגיע יחס כזה ולהגיע להתקלות עם החוק כמו כן עקב זה שלא הוצאתי רשיונות הלקוחות ביטלו את ההזמנה ונגרם לי נזק כבד של 35000 שח שאףאחד לא יחזיר לי כמו כן זו לא הפעם הראשונה שהם מתנהגים ממש בביריונות ויחס מזלזל לא רק כלפיי.
אשמח לקבל תשובה על תלונה זו
עלבון,נזק כספי ונזק עתידי סוג הנזק :
רק רוצה לקבל שירות כמו בכל משרד ממשלתי שמכבד את עצמו פתרון נדרש :

משרד הרישוי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה